אופל גראנדלנד בגרסה היברידית נטענת

אופל גראנדלנד פלאג-אין הייבריד

אופל גראנדלנד Xמושק בהנעת פלאג-אין היבריד 225 כ"ס הנעה קדמית, ו-300 כ"ס הנעה כפולה טווח שלמלי של 61 ק"מ מ- 204,990 ₪

25/11/20

קבוצת לובינסקי יבואנית אופל, מוסיפה לעבות את היצע הדגמים בתחום ההינע החשמלי ומשיקה בישראל את ה-SUV הפופולארי, גרנדלנד Xעם הינע היברידי נטען PHEV (Plug In Hybrid) .

הגראנדלנד פלאג-אין, יוצע בישראל בשתי גרסאות חדשות בעלות הינע PHEV. גרסאות אלה קיבלו מתלה אחורי רב-חיבורי חדש במקום מתלה זרועות עוקבות מקושרות בקורת מתח מתפתלת בגרסאות הבנזין והדיזל. בנוסף לכך, תיבות ההילוכים החדשות e-ATN8 מחוברות למנועים באמצעות מצמדים עם דיסקיות רטובות במקום עם ממירי מומנט. הסוללות בשתי גרסאותיו מצוידות במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת אשר מייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע

מנועים- 1. גרסה הראשונה שהגראנדלנד, PHEV, משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט"ש. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 225 כ"ס והמומנט המשולב על 36.7 קג"מ. אלה, בסיוע תיבת שמונת ההילוכים החדשה מבית AISINמפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ"ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 61 ק"מונסיעה עד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 71.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 32 גרם CO2 לק"מ קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV מציעה גם 3 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

2. הגרסה השניה, ספורטיבית יותר, ה-PHEV4, משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 200 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ המחובר אל הגלגלים הקדמיים, לבין שני מנועים חשמליים, האחד מלפנים והשני בציר האחורי ואלה מייצרים הנעה כפולה חשמלית בגרנדנלד. הנעת ה-4X4 מאפשרת לנהוג בבטחה, בתנאים חלקים ולנצל את מלוא תפוקת המנועים בחוויית נהיגה ייחודית. המנוע החשמלי בציר הקדמי מפיק גם בגרסה זו 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ, וזאת במקביל למנוע נוסף בציר האחורי המפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. אלה מקבלים את כוחם מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט"ש. התוצאה היא הספק משולב של 300 כ"ס ולא פחות מ-53 קג"מ, כך שהביצועים לא פחות ממצוינים ביחס לקבוצה ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש. הסוללה שמותקנת ברצפת הרכב, מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 63 ק"מ (WLTP) ועד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 76.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP ופליטת המזהמים על 31גרם CO2 בלבד לקילומטר קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV4 מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג 4WD, ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

טעינה- שתי הגרסאות, מצוידות ביחידת טעינה OBC (On Board Charger) בהספק של 3.7 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה ACביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כארבע שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2(10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-6 שעות. שתי גרסאות אלה מאושרות גם לגרירת נגרר ללא בלמים במשקל של 750 ק"ג ונגרר עם בלמים עד ל-1,250 ק"ג.

בטיחות – גראנדלנד פלאג-אין,יימכר בישראל ברמת האבזור הגבוהה ביותר אותה מציע היצרן ULTIMATE. רמת אבזור זו מציעה רשימת אבזור בטיחותי ומערכות עזר לנהיגה ארוכה במיוחד שכוללת מערכות אקטיביות רבות למניעת תאונה:מערכת התרעה לערנות נהג, מערכת התרעת סכנת התנגשות קדמית, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ותיקוני היגוי אקטיביים, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת , בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה והמשך נסיעה אוטומטית , בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב (עד 140 קמ"ש), זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט


אבזור-
בגאנדלנד פלאג-אין, רמת אבזור עשירה שכוללת: מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, פנסים ראשיים LED, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, מושבים בריפוד עור, אוורור וחימום במושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי הכולל זיכרונות, כוונון תמיכת גב חשמלית למושבים הקדמיים, אפשרות להארכת בסיס מושב לתמיכה בירכיים, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', מוטות גג מסגסוגת, צביעה דו-גוונית (גג ומראות בצבע שחור), כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם אפשרות פתיחה באמצעות תנועת הרגל, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לשני אזורים, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ' עם ממשק Apple Car Play, שקע USB ושני שקעי 12 וולט במושב האחורי ובתא המטען, מערכת סיוע לזיהוי מקום חניה והיגוי אוטומטי לכניסה ויציאה מחניה, בלם יד חשמלי ועוד.

מחירים:

·PHEV ULTIMATE– 204,990 ₪

·PHEV4 ULTIMATE– 229,990 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg