סאניונג  KGM השיקה את רקסטון החדש בישראל

טלקאר יבואנית סאניונג בישראל, מודיעה על שינוי מיתוג לסאנגיונג, ומתחילה עידן חדש תחת המותג KGM .. שינוי המיתוג מסמן צעד משמעותי עבור היצרנית הקוריאנית עם עידן חדש של חדשנות והתרחבות בשוק העולמי. השינוי הזה מסמל רענון של חזון המותג עם התמקדות בדור הבא של פתרונות ניידות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו חשמול, נהיגה אוטונומית ובינה מלאכותית.

סאנגיונג מתהדרת במורשת עשירה בתעשיית הרכב המתפרשת על פני 70 שנה, החברה שמתמחה בפיתוח וייצור של רכבי SUV ב- 1954. בשנת 2023 נרכשה סאנגיונג על ידי KG Global, , רכישה אשר סימנה את כניסתה המחודשת לתעשיית הרכב תוך התמקדות אסטרטגית במוצרים חדשים ובחשמול. חזון המותג המחודש של KGM , מתמקד באמונה ששינוי הוא חלק בלתי נפרד מהתקדמות. למרות התוויית מסלול חדש לעתיד המותג, KGM נשארת מחויבת להבטחה המרכזית שלה לעלות על הציפיות באמצעות שיטות עבודה שקופות ומתן שירות לקוחות מעולה.

רקסטון החדש – הרקסטון רכב השטח ודגם הדגל של המותג מתוכנן לנוחות ושימושיות לנוסעים בה, הודות למרחב הנוח, 7 מקומות הישיבה, יכולות השטח הגבוהות והבטיחות המעולה.

עיצוב- מתיחת הפנים של הרקסטון החדש, כוללת עדכון לעיצוב הפנים של הרכב, יחידת פיקוד בעיצוב חדש למערכת בקרת האקלים, מסך מולטימדיה גדול ואיכותי יותר ועוד. מערכת המולטימדיה החדשה כוללת מסך בגודל 12.3 אינץ' (במקום מסך בגודל 8 אינץ' לפני העדכון) ברזולוציה גבוהה ובעיצוב עדכני עם תמיכה בשיקוף סלולרי Apple Carplay ו  Android Auto וכולל גם מצלמה אחורית איכותית. כחלק מעדכון הדגם, מעתה שקעי הטעינה יהיו מסוג  USB-C .

מנוע- חטיבת ההינע של של הרקסטון כוללת מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, שמפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ.  מנוע e-XDi 220 הוא יעיל ושקט במיוחד, ומספק האצה מעולה כבר ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל"ד נמוך האופיינים למנועי המותג. צריכת הדלק המשולבת היא כ- 11.8 ק"מ לליטר. ( (WLTP, וההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 10.7 שניות.

תיבת הילוכים- הרקסטון החדש, מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים מסוג FR המיוצרת על ידי Hyundai Transys – אותה תיבה שנמצאת גם בדגמי היוקרה של ג'נסיס.

התנהגות כביש ושטח- המשקל והיעילות המשופרים של הרקסטון החדש, מעניקים תגובה חלקה ומעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH), בזכות טווח יחסי העברה גדול יותר. התיבה מצוידת במערכת החלפת הילוכים אלקטרונית מתקדמת (SBW), שבה ההילוכים משולבים ומוחלפים באמצעות בקרות אלקטרוניות ללא כל קשר מכני בין ידית בורר ההילוכים לתיבת ההילוכים. הרקסטון מצויד בהנעה לכל הגלגלים 4X4, המציעה יציבות נהיגה מעולה בכל סוגי השטח ויכולת להגיע לכל מקום. מערכת ההנעה לכל הגלגלים של הרכב נשענת על הניסיון רב השנים של סאנגיונג בתחום מערכות ההנעה. כדי להשיג יעילות טובה יותר וחסכון רב יותר בדלק, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח. בנוסף, הרקסטון המעודכן כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט' ליכולות שטח משופרות עוד יותר. הדגם אידיאלי עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. כיוון שהוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי אדיר של 3,000 ק"ג. הרקסטון כולל מעתה גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

בטיחות- הרקסטון הוא אחד מכלי הרכב החזקים והבטוחים בקבוצתו. המבנה שלו, מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה, והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הוא בעל בסיס חזק במיוחד; המבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם – בפלדה חזקה במיוחד. המשמעות היא קשיחות גבוהה מאוד והגנה מעולה בהתנגשות כדי למקסם את החלל הבטוח בתא הנוסעים. מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם EX כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוטומטית, כולל זיהוי הולכי רגל, התראה למניעת סטייה מנתיב , זיהוי תמרורי תנועה, התראת ערנות נהג, 9 כריות אוויר ועוד.

אבזור- רמת אבזור פרימיום מוסיפה תיקון היגוי אקטיבי ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכבים ב"שטח מת", כולל מניעת מעבר נתיב, בלימה אוט' בנסיעה לאחור, התראת פתיחת דלק אחורית לנתיב לא פנוי ועוד

עדי דומב, מנהל השיווק והמכירות של חברת טלקאר יבואנית KGM לישראל: "אנחנו שמחים להשיק את הרקסטון המעודכן אשר משלב יכולות שטח גבוהות, תא נוסעים גדול ומרווח, מערכות בטיחות מתקדמות ורמות אבזור גבוהות לחווית נהיגה בכביש ובשטח.

מחירים ₪:

KGM רקסטון 2.2 ל' טורבו דיזל 7 מושבים EX – 259,900 

KGM רקסטון 2.2 ל' טורבו דיזל 7 מושבים Premium – 299,900 

צילום: יצרן

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg