צ'רי טיגו 9 היברידית נחשפה בתערוכת בייג'ין

טיגו 9 פלאג-אין היברידית ספינת הדגל של צ׳רי, בהופעת בכורה בתערוכת הרכב בבייג׳ין בגרסת פלאג אין או היברידי. צ'רי העניקה ל-Tiggo 9 PHEV הופעת בכורה עולמית ב-Auto China 2024, שנפתח החודש בבייג'ינג. באירוע ההשקה צ'רי חשפה את

עיצוב- ה- טיגו 9  PHEV, הינו רכב פנאי שטח בעל מימדים ומעוצב בסטייל קלאסי בקווים נקיים. בחזית, עיצוב הגריל כ- "טבעת שבתאי" מודגש עם לוגו Chery מואר במרכזו ודפנות נקיות מאוד, עם גלגלים בקוטר של  20 אינץ' התואמים למראה היוקרתי של הרכב.

המידות של טיגו 9 , באורך של: 4.81 מטר, רוחב 1.92 מטר וגובה של 1.74 מטר. לצורך ההשוואה אל מול טיגו 8 המיועדת ל 7 נוסעים, מדובר בתוספת אורך ב-8.8 ס"מ, רוחב ב-6.5 ס״מ וגובה ב-3.6 ס״מ. בטיגו 9 יש אפשרות לשורת מושבים שלישית שתתאים ל- 7 נוסעים.

עיצוב פנים- של טיגו 9, מקבל שפע של חומרים חדשים, בין היתר ציפויים דמויי קטיפה, והמכונית שהוצגה מעוצבת בעור שמנת וכחול. המסכים מופרדים ויזואלית, כאשר המרכזי הוא מסך גדול בגודל 15.6 אינץ' המושבים תפורים בצורות תלת מימד.

יחידת הנעה- בטיגו 9 פלאג אין היברידי, מערכת הנעה  המשלבת מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר בשילוב מנוע חשמלי. הספק המנוע 221 כ"ס. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. נתוני צריכת דלק עומדים על כ- 19 ק"מ לליטר.

צילום: יצרן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg