SERES מותג הרכב החשמלי מסין לראשונה בישראל

SERES (סרס) מותג רכב חשמלי, הושק בישראל על ידי טלקאר (יבואנית קיה) שתחל בשיוווק דגם EV 3, SUV  קרוסאובר חשמלי עם טווח נסיעה של 301 ק"מ .

SERES נוסדה בשנת 2016. השם SERES נבחר בזכות היותו רצף אותיות  שקריאתו מימין לשמאל ומשמאל לימין היא זהה . האותיות המרכיבות אותו מסמלות את מהות המותג:

ה-S מייצגת את Silicon Valley – שיא הקדמה הטכנולוגית

ה-E מייצגת את Electric – התמקדות ברכב חשמלי בלבד

ה-R מייצגת את Range – טווח נהיגה יוצא דופן

יכולות הפיתוח והייצור של SERES מאפשרות לה לבנות ולמכור את כלי הרכב שלה בכל רחבי העללם, כולל תחילת שיווק במדינות נבחרות באירופה, לצד השוק הסיני. בספטמבר 2020 הושק הדגם החשמלי הראשון מבית המותג – SERES 3 EV , אשר נושא תקינה אירופאית. בד בבד עובדים ב- SERES על שני דגמים חדשים המבוססים על פלטפורמה חשמלית מתקדמת וייעודית – SF5 ו SF7.

SERES 3 EV הינו רכב חשמלי ראשון בישראל של המותג. הוא מציע ללקוחות נסיעה שקטה ונטולת זיהום, מרווח פנימי גדול, ושפע של אבזור נוחות ליצירת חוויית נסיעה איכותית. אורכו הוא  4,385 מ"מ, רוחבו  1,850 מ"מ, גובהו  1,650 מ"מ ובסיס גלגלים עומד על 2,655 ה- SERES 3 הוא רכב מושלם למשפחה.

מנוע- המנוע חשמלי בהספק של 163 כ"ס ומומנט מירבי של 30.5 קג"מ בשילוב עם סוללה בעלת קיבולת של 52.7 קוט"ש, מציע ביצועים מעולים, כתאוצה מ- 0-100 קמ"ש שמתקבלת ב-8.9 שניות עם טווח נסיעה מעשי של 301 ק"מ במסלול משולב ע"פ תקן WLTP . הרכב תומך בטעינה מהירה בזרם ישר DC של 80% מהסוללה ב- 30 דקות או טעינה מעמדת AC שאורכת כ 8 שעות. דרגת הזיהום עומדת על 1.

עיצוב- ה- 3 EV מתאפיין בפרופיל עם קווים חדים לאורכו, להענקת מראה צעיר ודינמי עם פס כרום בקורה האחורית המדגיש את הכתפיים ואת הקו הזורם. תאורת יום קדמית מסוג LED , חישוקי סגסוגת 18 אינץ' מוסיפים למראה העדכני והדינמי של הרכב וגריל קדמי שחור עם כחול ממחיש כי מדובר ברכב נקי מפליטה. החלק האחורי של הרכב נראה גבוה ורחב עם יחידות תאורה LED הכוללות איתות דינמי. בעיצוב הפנים, תא הנוסעים האיכותי של SERES 3 EV מציע איכות חומרים גבוה. פתחי מיזוג עגולים, הגה מחופה עור עם חלק תחתון קטום D-CUT ובורר הילוכים עגול נסתר העולה מתוך הקונסוה המרכזית בעת הפעלת הרכב, יוצרים תא נוסעים עכשווי, מתקדם ואיכותי.

בטיחות- אבזור הבטיחות אינו כוללמערכות אדפטיביות, אך מכיל מערכת LDW להתראה על סטיה מנתיב, FCW להתראה מפני התנגשות קדמית, 6 כריות אוויר, מצלמות 360 מעלות ציון הבטיחות הישראלי עומד על 1.

אבזור- לוח המחוונים דיגיטלי מלא עם מגוון אפשרויות תצוגה, מסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' עם תמיכה בעברית הכולל תצוגה של מצלמות היקפיות 360 מעלות ומצלמת דרך אינטגרלית DVR שמקליטה את הנסיעה ומאפשרת לשחזר את הצילום במידת הצורך. בנוסף מערכת בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג מאחור, מושבי עור מתכווננים חשמלית ומחוממים, חיישן גשם, מראות צד מתקפלות חשמלית, מפתח חכם עם התנעה בלחיצת כפתור, בלם יד חשמלי הכולל Auto Hold ובורר מצבי נהיגה.

מחיר ש"ח :

SERES 3 EV: 139,900

צילומים: רונן טופלברג

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg