הדור החדש והיברידי של מזראטי  בישראל

מזראטי גיבלי היברידית, הוא הדגם הראשון של מזראטי שמשווק בשילוב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי.

מנוע ותיבת הילוכים- הגיבלי ההיברידית, משלבת בין מנוע 4 צילינדרים חדש מוגדש טורבו עם 330 כ"ס ומנוע חשמלי 48V שמחוברים יחדיו ומייצרים ביצועים סוחפים, תוך חיסכון בדלק. השילוב של מנוע ה-2 ליטר החזק ביחד עם גיר 8 הילוכים אוטומטי והנעה אחורית, מספקים תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש בתוך 5.7  שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת לפי תקן ה- WLTP המחמיר היא 8.9 ליטר/100 ק"מ, שיפור של כ-20% לעומת הגיבלי הרגילה.

עיצוב- בעיצוב החיצוני, נוספו שני פריטים המייצגים את הטכנולוגיה ההיברידית ומייחדים את הגיבלי ההיברידית ביחס לגרסת הבנזין הרגילה שלושה פתחי האוורור הצדיים המסורתיים של מזראטי צבועים בצבע כחול במקום הכרום המוכר, וכן הלוגו על קורה C, ה- SAETTA לוגו מעוצב עם נגיעות כחולות.

מחירים ואבזור- הגיבלי משווקת  ב-2 רמות גימור:

גיבלי היברידית- החל מ- 550,000 ₪. האבזור כולל: חישוק 19", מושבי עור איטלקיים, מושבים חשמליים, חיישני חניה, מצלמת רברס, מערכות בטיחות מלאות, מערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי כלולים באבזור הסטנדרטי.

גיבלי היברידית גראנספורט- החל מ- 610,000 ₪. האבזור כולל: חישוקי 20" ועיצוב חיצוני ספורטיבי, מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות 360, מערכות בטיחות מלאות, מושבי ספורט איטלקיים חשמליים, הגה ספורט, קליפרים בצבע ומערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי כלולים באבזור הסטנדרטי.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg