קל- אוטו במהפיכה חברתית


צדק חברתי בענף הרכב
קל אוטו מציגה מהפכה חברתית בתחום הרכב, תמכור מגוון רכבים חדשים בהנחה של עד 20% ממחיר המחירון. מרכישת רכבים באינטרנט, הטבות והנחות מיוחדות לקהלים שתורמים לחברה.
19/6/2015
חברת הרכב קל אוטו הודיעה על מהפכה חברתית בענף הרכב. המטרה להציע לכל אזרח פתרונות תחבורה יצירתיים לנהיגה עצמית בהישג יד.
דני שביט, מנכ"ל קל אוטו: "שר התחבורה ישראל כץ הבטיח באפריל 2013 כי מחירי המכוניות יוזלו לפחות ב-20%. בפועל, מבדיקה של קל אוטו עולה כי בשנים 2011-2015 חלה עלייה של יותר מ-5% במחירי הרכבים בקטגוריית המשפחתיות. במסגרת המהפכה החברתית של קל אוטו, היא תציע ללקוחות רכבים חדשים בהנחות של 10%-20% ממחיר המחירון". בקל אוטו מציינים כי מכונית היא מצרך יסוד שמאפשר לנו לנהל את חיינו בצורה נורמלית, ולכן גם המחיר שלה חייב להיות שפוי. התחבורה הציבורית אומנם עשתה כמה צעדים קדימה בשנים האחרונות, אבל עדיין רחוקה שנות אור ממערכי התחבורה הציבורית של מדינות מפותחות. רכב הוא כלי הכרחי עבור כל מי שצריך להגיע לעבודה, שבדרך כלל נמצאת במרחק נסיעה של שניים ולעיתים אפילו שלושה אמצעי תחבורה. שביט הסביר כי "במציאות הנוכחית רכב חדש הפך להיות מחלבה של הממשלה לכיסו של האזרח הישראלי. במקום להיות כלי שמקל על חייו. המס הישיר על הרכב הוא מבין הגבוהים בעולם, המס הישיר על הדלק שהרכב צורך הוא מבין הגבוהים בעולם, מיסי התחזוקה כמו אגרת רישוי וביטוח החובה הם מהגבוהים בעולם ולראיה רק השבוע הודיעו על הוזלה צפויה של ביטוח החובה ואנחנו מברכים על המגמה. ברור לנו שמדינת ישראל צריכה הכנסות כדי שיהיה לנו בטחון וחינוך ובריאות טובים יותר, אבל יש לחלק את ההכנסות כך שעל מגוון הרכבים המדינה תרוויח את מלוא המס האפשרי, ויחד עם זאת יהיו מחירי מטרה לדגמים ספציפיים על מנת להנגיש רכב לכל אזרח ואני קורא לשר התחבורה לתמרץ יבואני רכב על יבוא דגמים אלו".
קל אוטו חסכה ללקוחותיה 40 מיליון שקל ברכישת רכב חדש בשנת 2014- בשנים 2012-2014 חל זינוק של 550% במכירת רכב 0 קילומטר על ידי חברות הליסינג. בקל אוטו מציינים כי מבחינתם הסתיימה התקופה שבה הצרכן הישראלי השלים עם המצב ורכש רכבים על פי המחירון. לדברי שביט, "זו בדיוק המהפכה החברתית שמחלחלת בחברה הישראלית, והיא באה לאחר המחאה החברתית באוגוסט 2011. הלקוח הרבה יותר רגיש למחיר ומחפש הזדמנויות שמתאימות לצרכיו ולהכנסה הפנויה שלו. קל אוטו חסכה ללקוחותיה 40 מיליון שקל ברכישת רכב חדש בשנת 2014".
עוד ציינו בקל אוטו כי כפי שהממשלה ידעה לדרוש מהקבלנים דירות במפרט מסוים שנותנות מענה לזוגות ומשפחות צעירות במחיר הולם במסגרת תכנית מחיר מטרה, כך ניתן לעשות גם בענף הרכב. שביט מסביר כי "זוגות צעירים רבים נאלצים להתפשר, לנסוע ולהסיע את ילדיהם ברכבים ישנים, מזהמים יותר ובטיחותיים פחות מהחדשים. בקל אוטו מוכנים להרים את הכפפה ולהתחיל את המהפכה כבר היום, כלומר אני קורא לשר התחבורה לחייב את היבואנים לייבא גם רכבים משפחתיים בטיחותיים עם מפרט בסיסי, מפרט שלא מתפשר על בטיחות, אבל יכול להתפשר על נפח המנוע ואבזור מותרות. מודל שלא יוכל להימכר לציי רכב (ובכך לא יצטרך לממן מהצרכן הסופי את ההנחות לחברות הליסינג), יזכה להטבת מס ויוכל להציע לזוגות הצעירים רכב משפחתי חדש בהוזלה של עשרות אחוזים ממה שעולה מכונית משפחתית כיום".
קונים רכב מוזל דרך האינטרנטבמסגרת המהפכה החברתית תשיק קל אוטו אתר אינטרנט חדש, שבו יוכלו המתעניינים לבצע רכישה מלאה של רכב. זהו מוצר שיחסוך את העלויות הרבות הכרוכות בהחזקת מלאי רכבים במספר רב של אולמות תצוגה, וניתן יהיה לתעל את אותם עלויות לחיסכון במחיר הרכב עבור הלקוח.
קבוצות רכישה יקבלו הנחות משמעותיות קל אוטו תכניות מיועדות לפלחי אוכלוסייה שנותנים לחברה כמו אנשי כוחות הביטחון, אנשי חינוך, מילואימניקים ועובדי כוחות הצלה ובריאות, וזאת במטרה לאפשר להם ליהנות מפתרונות תחבורה בהישג יד כי "מי שנותן מקבל". בין התכניות, מבצעי הנחה למשרתי המילואים, מחנכי דור העתיד, מתגוררים בקווי העימות, תורמים באדי ואוכלוסיות נוספות שתורמות לחברה הישראלית, והן יזכו להנחה נוספת אחרי הפחתת המחיר שקל אוטו ביצעה לציבור הרחב. כחלק מאותה תחושת ערבות הדדית ומחויבות לתת לאלו שנותנים למדינה, קל אוטו תציע, למשל, למשפחות שרכבם נפגע במסגרת עימות עם ארגוני טרור, רכב בחינם עד לקבלת הפיצוי מהמדינה.
סופרמרקט לרכב- שלם מעט וסע. פעילות שקל אוטו כבר החלה לקדם במסגרת המהפכה החברתית היתה הקמת מתחמי מכוניות "סופרמרקטים לרכב" שבמסגרתם ניתן להגיע לסניף, לרכוש רכב חדש, ולצאת בו במקום איתו, בשיטת "שלם מעט וסע". כאשר באותם מתחמים ניתן ליהנות ממסלול מימון חדשני ובלעדי לרכבים חדשים: תשלום מקדמה נמוכה, ולאחר מכן עד 60 תשלומים נמוכים, ויתרה בסוף התקופה. מדובר במימון יוצא דופן, שכן עד כה ההלוואות המקובלות בישראל הן כאלו הנפרעות לאחר 36 תשלומים לכל היותר. שביט מסכם באומרו כי "קל אוטו חרתה על דגלה להוביל את המהפכה החברתית בענף הרכב בישראל כדי לאפשר לכל אזרח להגיע לרכב בכל דרך שתתאים לכיסו, אם בהשכרה או ברכישה. אנו מאמינים שהדרך לתת לציבור היא להוריד את עלויות הנהיגה העצמית ברכב פרטי. למה? כי רכב זה לא מותרות".
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg