פיצ'רים חדשים  באפליקציית Waze 

Waze הציגה מספר פיצ'רים חדשים שיאפשרו לנהגים חווית ניווט בטוחה ונוחה יותר. התראה על מפגעים בכביש, שינוי במהירות הנסיעה, עדכון לגבי כבישים מסוכנים ומועדים לתאונות ועוד. הודות למשתמשי Waze מקומיים, חברי הקהילה ושותפים עירוניים יכנסו לשימוש בזמן הקרוב הפיצ'רים הבאים, עזרה בניווט במעגלי תנועה בעלי מספר נתיבים, התראות על רכבי חירום לאורך המסלול, התראות על שינוי שלטי הגבלת מהירות ועוד. העדכונים החדשים מצטרפים לפיצ'רים של התראות טרם כניסה לכבישים בעלי היסטוריית תאונות והצגת מפגעי כביש במסלול הנסיעה.

שינוי במהירות הנסיעה המותרת- הפיצ'ר החדש, יתריע מראש כאשר הגבלת המהירות צפויה לרדת לאורך המסלול, כדי לאפשר לנהג להאט ולהגיב בצורה בטוחה לתנאי הדרך המשתנים. הפיצ'ר יושק החודש ברחבי העולם לכל משתמשי אנדרואיד ו-iOS.

מפגעים לאורך המסלול- בנוסף להתראות הקיימות כיום בפני סכנות כמו בורות, מעברי רכבת ומזג אוויר גרוע, יתקבלו גם אזהרות מוקדמות על עיקולים חדים, מהמורות, מהירות ועמדות אגרה, בכוונה להוסיף ודאות ובטחון לנסיעה חלקה ובטוחה יותר. התראות אלו יושקו החודש ברחבי העולם לכל משתמשי אנדרואיד ו-iOS.

ניווט במעגלי תנועה מסובכים- ניווט במעגל תנועה יכול להיות מבלבל, במיוחד באזור חדש של העיר. היום, בעזרת חברי קהילת Waze, ניתן להבחין בבירור באיזה נתיב לבחור ומאיפה לצאת. הפיצ'ר החדש יושק גלובלית החודש למשתמשי אנדרואיד, ובהמשך השנה למשתמשי iOS.

רכבי חירום לאורך המסלול- הפיצ'ר החדש יתריע מראש על רכבי חירום, כמו אמבולנס, העוצרים לאורך המסלול, כדי לאפשר נהיגה בטוח לאורך המסלול, ולשמור על בטיחות המשתמשים ושל רכבי החירום. הודות למידע של השותפים ל-Waze for City עדכון זה זמין כעת לנהגים בארה"ב, קנדה, מקסיקו וצרפת ב-Android וב-iOS, ובקרוב יורחב למדינות נוספות.

מידע שימושי על מסלולים מועדפים- נהגים רבים שומרים על מסלול קבוע המועדף עליהם למקומות שעליהם הם נוסעים לעתים קרובות, כמו בית או עבודה, גם אם זו לא האפשרות המהירה ביותר. החל מהחודש, Waze תציג מידע רחב יותר על המסלולים הרגילים של המשתמש, כולל עדכוני תנועה בזמן אמת ועיכובים לאורך המסלול, כך שתתאפשר השוואה מהירה של המסלולים המועדפים עם מסלולים חלופיים. עדכון זה יוצא החודש ברחבי העולם באנדרואיד וב-iOS.

התראות היסטוריית תאונות וכבישים מסוכנים- הפיצ'ר החדש שנחשף כבר, מתריע מפני כבישים מועדים לתאונות לאורך מסלול הנסיעה. מדי יום, כמעט 3,700 בני אדם נהרגים ברחבי העולם בתאונות שבהן מעורבות מכוניות, אוטובוסים, אופנועים, אופניים, משאיות או הולכי רגל, בזמן שמשתמשי Waze ברחבי העולם מדווחים על תאונות בערך כל שתי שניות. הודות לAI ודיווחים מקהילת Waze, תוצג התראה לקטע כביש שמועד לתאונות המתבססת על אפיון קטע הכביש בשילוב נתוני תאונות היסטוריים של הכביש ומידע על המסלול שנבחר, כמו סוג הכביש (עירוני, בין עירוני) תנאי הכביש ורמות התנועה האופייניות.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg