פולקסווגן פולו החדשה בישראל

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק הדור השישי של הפולו בישראל. הפולו הינו רכב הסופר מיני הנמכר בעולם מאז שנת 1975, עם למעלה מ- 18 מליון כלי רכב שנמכרו עד כה. הפולו החדשה מכוונת להמשך ההצלחה בזכות  קפיצת מדרגה טכנולוגית המוצעת ברכב, עיצוב חד ועדכני וזאת לצד אבזור מקיף בסביבת הנהג ובמערכות הבטיחות.

מנועים- הפולו החדשה, תוצע בישראל עם מנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר בעל שני הספקים. הספק של 95 כ"ס ומומנט של 17.8 קג"מ, ברמת גימור Style וגרסה בעלת הספק של 110 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ המוצעת גם ברמת הגימור הבכירה: Style Plus.

עיצוב- העיצוב המחודש של הפולו נושא את רוח שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, בהשראת דגמי "אחיו" מבית הייצור של אימפריית הרכב. הוא כולל פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית IQ Light, פנסי LED אחוריים כולל איתות דינמי, חתימת תאורת יום חדשה עם עיצוב ספורטיבי לפגוש הקדמי וכן עיצוב חדש לגריל פנסי ערפל קדמיים ותאורת פניה, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים וחישוקי סגסוגת 15". רמת הגימור Style Plus מציעה גם גג שמש פנורמלי עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 16".

בטיחות- המפרט הבטיחותי כולל מערכת Travel Assist עם בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ"ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. ויחד איתה מציעה המערכת בקרת שיוט אדפטיבית ACC, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום AEBS, מערכת לניטור מרחק לפנים Front Assist, מערכת בקרת סטיה מנתיב אקטיבית Lane Assist, מערכת זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב Side Assist, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים, תאורת נהיגת יום LED, 6 כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות. רמת הבטיחות בדרוג 7 בישראל.

אבזור- הפולו מתהדרת במערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8" ודיבורית BT מובנית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת App Connect לחיבור טלפון נייד באמצעות Car Play ו-Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים. בנוסף, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית. מושבי Comfort Sport  קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור. ברמת הגימור Style Plus  בנוסף: מערכת לכניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש, חלונות אחוריים כהים וחישוקי סגסוגת 16 אינץ.

מחירים:

פולו 95 כ"ס ברמת הגימור Style יעמוד על  115,900 ₪

פולו 110 כ"ס ברמת גימור Style Plus יעמוד על 128,900  ₪

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg