סונטה, מכונית המנהלים היברידית מתייקרת

יונדאי סונטה עולה לרמת זיהום 3 ומתייקרת כתוצאה משינוי בנוסחת הזיהום. הסונטה תוצע מעתה בשתי רמות גימור. רמת גימור חדשה, שתחליף את רמת גימור פרימיום  קרויה פרסטיג' ותכלול לעומת רמת הפרימיום היוצאת, גג שמש חשמלי נפתח ותאורת לד פנימית אך ללא מושבים בריפוד עור. הסונטה ההיברידית היא מכונית מנהלים במבנה סדאן הראשון של היצרן שתוכנן בעיצוב המביא לראשונה את המראה הספורטיבי פורץ הדרך בסגנון ארבע דלתות קופה. הסונטה החדשה, לראשונה מתבססת על פלטפורמת הרכב החדשה של יונדאי, המספקת חוזק שלדה מוגבר במשקל מופחת המאפשר את החדשנות בעיצוב, בטיחות וביצועי נהיגה. כמו כן מדגישים מהנדסי יונדאי את שיתוף הפעולה בין היצרן לחברת Boseבמסגרתו תשולב לראשונה בדגמי יונדאי מערכת שמע חדשה מתוצרת החברה כדי לספק חווית שמע יוצאת דופן ללקוחות. פונקציות חדשניות בסיגמנט זה הכוללות בין השאר, בידוד רעשים באמצעות חומרי ספיגת קול אקוסטיים וזגוגיות כפולות, שימוש ראשון בטכנולוגיית לבקרה על המנוע החשמלי וחיישני מכ"ם, קול וראייה.  הסונטה החדשה, מרשימה בעיצובה הדינאמי, ספורטיבי ויוקרתי. קו כרום זורם מכנף ממשיך סביב חלונות הנוסעים, דרך קדמת המכונית לאורך מכסה המנוע ומסתיים בזווית ישרה חדה העוטפת את הפנס קדמי. רצועת כרום זו כוללת אורות LED מדורגים בשעות היום המשובצים במנורות תאורה נסתרות. מדובר בתאורת LEDייחודית המשולבת בפעם הראשונה באחד מדגמי יונדאי המבטאת חידוש עיצובי בטכנולוגיית תאורה עדכנית. מאחור, בדלת תא המטען קיימת תאורת LED אופקית רחבה המחוברת לאורות הבלם ומשתרעת על פני מרכז תא המטען והנמתח עד לשולי המכונית.
עיצוב הפנים מהודר, בשילוב חומרים איכותיים ומגוונים. צג מולטימדיה ולוח המחוונים משתרעים לרוחב תא הנוסעים, פנל ההילוכים מתחדש במנה לחצני כורום, גלגל ההגה במבנה 4 צלעות, מושבים מפארים ומרווח פנים מרשים.
מידות- הסונטה החדשה מציעה לנוסעים מרחב פנימי נדיב אורכה 4,900 מ', רוחבה 1,860 מ', גובהה 1,445 מ' ומרווח הסרנים עומד על 2840 מ'. נפח תא מטען של 510 ליטר.
המנוע והילוכים– הסונטה, מצוידת במנוע  G 2.0 GDi HEVבטכנולוגיית ה SMART STREAM  החדשה של יונדאי ותיבת הילוכים אוטומטית, בעלת 6 הילוכים. תפוקת הכוח של מנוע הבנזין עומדת על 152 כוחות סוס ו-19.2 קג"מ מומנט ב- 5000 סל"ד. המנוע החשמלי, מספק עוצמה של 38 קילוואט (51 כ"ס). שילוב המנועים מספק 192 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-37.5 קג"מ מרשימים שמתקבלים ב- 1,770 סל"ד. התאוצה מ- 0 ל &ndash 100 קמ"ש ב- 9.2 שניות, מהירות מרבית 192 קמ"ש.צריכת הדלק עומדת על בנהיגה עירונית 18.8 ק"מ לליטר ו- 21.9 ק"מ לליטר בכביש בינעירוני. הציון הירוק ירד ל- 2 ופליטת CO2עומד על 118 גרם לק"מ. צריכת הדלק נמוכה עם טווח נסיעה של למעלה מ- 1000 ק"מ למיכל דלק ומקדם גרר של 0.24מתקבל בזכות סבכה עם פתחי אוורור ייחודיים הנסגרים במצב שהמנוע זקוק פחות קירור, הספוילר האחורי , גלגלי סגסוגת אווירודינמיים ומיקום הסוללה.

אחריות כלמוביל מעניקה 5 שנים או 100,000 ק"מ אחריות על הרכב ו- 7 שנים או 150,000 ק"מ על המערכת ההיברידית.

בטיחות– מעטפת הבטיחות בסונטה החדשה, כוללת את חבילת Smart Sense שבה כסטנדרט 9 כריות אוויר ומערכת חיישנים ובטיחות הלקוחים היישר מעולמות רכבי היוקרה אשר ייכנסו לפעולה במקרה של אירוע בטיחותי ומערכות ADAS נוספות אשר יסייעו לבצע משימות באמצעות 3 חיישני מכ"ם , 12 חיישני קול ו -5 מצלמות.

מחירים: הסונטה היברידית, תוצע ללקוחות בישראל ברמת פאר המאפיינת את קטגוריית רכבי היוקרה בישראל ובשתי רמות אבזור. בעקבות שינוי במיסוי הרכבים החדשים מתייקרים בטווחים שבין 15-22 אלף ₪. הדגמים צפויים להגיע לישראל במהלך חודש מאי.

רמת גימור פרסטיז' 199,000 ₪

רמת גימור לימיטד 219,000 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg