מכוניות חשמליות מתוצרת ג'ילי בדרך לישראל

לקראת ההשקה של ג'ילי בישראל, משלוח ראשון של רכבים חשמליים חדשים מדגם Geometry C עושה דרכו לישראל. ג'ילי ישראל מעריכה כי הרכבים צפויים להגיע לישראל בתחילת אוקטובר לקראת מועד ההשקה, וכי תהליך שיווקם יחל עוד השנה. עוד מעריכה החברה, כי עד סוף 2021 צפויים להגיע לישראל מאות רכבים חדשים של דגמי Geometry C.

ה-Geometrey C ישווק בישראל וייהנה ממערך השירות והתמיכה של קבוצת יוניון מוטורס. מדובר ברכב קרוסאובר משפחתי באורך 4.43 מטרים ובסיס גלגלים של 2.70 מטרים, יצויד במנוע חשמלי מתקדם עם הספק מרבי של 204 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות וסוללות בקיבולת של 53  או 70 קילווואט שעה. הדגם, זכה לאישור תקינה אירופאי מלא ויכלול טווח נסיעה מרשים, יכולת טעינה מהירה, מערכות בטיחות אקטיביות ורמות אבזור מרשימות וגבוהות.

אודות קבוצת Geely Holdings

קבוצת Geely Holdings, בעלת ותק של 36 שנים המנהלת פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל את: Geely Auto, Lynk & Co, Geometry, Volvo Cars, Polestar, Lotus ועוד. הקבוצה משלבת בתוכה מגוון רחב של השקעות בתחומי רכב, טכנולוגיה ופינטק.

ג'ילי Auto הינו מותג הרכב הפרטי הנמכר ביותר בסין, נכון לשנת 2020, ונמנה על אחד ממותגי הרכב הגדולים בעולם.

ג'ילי Auto הוא מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-4 השנים האחרונות, כאשר במחצית הראשונה לשנת 2021 מכרה מעל ל-630 אלף רכבים. ישראל מתוכננת להיות שער הכניסה של החברה לאירופה.

ג'ילי Auto נמצאת ברשימת 10 קבוצות הרכב המובילות בעולם בעלות ערך המותג הגבוה ביותר, עפ"י Brand Finance הבריטית – ובכך הופכת לקבוצת הרכב הסינית היחידה ברשימה.

בשנת 2021 הצטרפה ג'ילי לארגון התקנים האיכותי לרכב IATF – כחברה האסיאתית הראשונה.

בשנת 2010 רכשה ג'ילי את חברת הרכב השבדית Volvo, והיא מחזיקה בכ-10% מחברת Daimler (מרצדס), ו-50% ממותג המיני Smart.

בשנת 2020 חתמה ג'ילי על שת"פים אסטרטגיים עם 2 גופים גדולים: האחד, שת"פ עם ענקית האינטרנט הסינית ביידו (Baidu), שנחשבת לגוגל של סין. במסגרת השת"פ ג'ילי תייצר רכבים חשמליים ואוטונומיים עבור ביידו. השת"פ השני שחתמה ג'ילי הוא עם ענקית השבבים הטייוואנית פוקסקון (Foxconn), המייצרת את מעבדיי האייפון של אפל (Apple), במסגרתו ייצרו יחד רכבים אוטונומיים.

צילום: יצרן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg