ליסינג פרטי למכוניות משומשות


חדש, ליסינג תפעולי לרכבים משומשים עבור לקוחות פרטיים
שלמה Sixt משיקה מוצר חדשני וייחודי בענף הליסינג בישראל ,השירות ניתן במסגרת עסקה ל-24 חודשים על דגמים נבחרים ממגוון רכבי יד ראשונה של החברה וכולל ביטוח חובה וביטוח מקיף, אחריות לשנה, שירותי גרירה וחילוץ.
חברת שלמה Sixt החלה לאחרונה להציע מוצר חדשני וייחודי בענף הליסינג בישראל: ליסינג תפעולי חלקי לרכבים משומשים (רכבי יד שנייה) עבור לקוחות פרטיים. מדובר בעסקה ל-24 חודשים, על דגמים נבחרים בלבד ממגוון רכבי יד ראשונה הקיימים במלאי המכירה של החברה. מוצר זה מוצע מזה חודשים ספורים בלבד, ועד כה ההיענות למוצר גבוהה ועומדת על כ- 100 עסקאות בחודש. במסגרת העסקה, משלם הלקוח תשלום חודשי על הרכב, המקנה לו אגרת רישוי, ביטוח חובה, ביטוח מקיף, שרותי גרירה וחילוץ במקרה של תאונה, רכב חליפי במקרה של תאונה ואחריות לשנה מטעם "מוקד הכי אחריות". בנוסף, יהיה הלקוח זכאי להחלפה של צמיגים, מגבים ומצבר כתוצאה מבלאי סביר. השימוש ברכב מוגבל ל-20,000 ק"מ בשנה. בתום תקופת העסקה (24 חודשים), יכול הלקוח לרכוש את הרכב ב-30% הנחה ממחיר המחירון או להחזיר את הרכב לחברה ללא התחייבות נוספת. בנוסף, מציעה החברה בונוס מיוחד בגובה 5,000 ש"ח (כגובה המקדמה) ללקוח שסיים עסקה אשר במהלכה לא אירע לרכב נזק (מכני או כתוצאה מתאונה). המקדמה מוחזרת ללקוח לטובת עסקה חדשה או לטובת מימוש הרכישה או כהחזר כספי. כך למשל, על דגםפורד פוקוס 2009, ישלם הלקוח מקדמה בגובה 5,000 ש"חותשלום חודשי של 1,499 ₪, צמוד מדד.על דגם יונדאי אקסנט 2009, ישלם הלקוח מקדמה בגובה 5,000 ₪ ותשלום חודשי של 1,486 ₪ , צמוד מדד. על דגם מיצובישי לנסר 2009, ישלם הלקוח מקדמה בגובה 5,000 ש"ח ותשלום חודשי של 1,389 ₪ , צמוד מדד. את השקת המוצר החדש ילווה קמפיין רחב היקף באינטרנט וברשתות החברתיות, ברדיו האזורי ובעיתונות הארצית. הקמפיין בהיקף מוערך של כחצי מיליון ₪. הקמפיין יעלה תחת המסר "תוריד לעצמך את הרכב מהראשלדברי איל גור, מנכ"ל שלמה החזקות, "בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים החלים בעולם הצרכנות הישראלי ומטבע הדברים משפיעים מאוד על ענף הרכב הישראלי. מכך, עולה צורך מתמיד ביצירת מוצרים ושירותים חדשים שיסייעו לצרכנים להתמודד עם ההוצאות החודשיות הכרוכות בהחזקת רכב משפחתי. מטרת המוצר החדש, ליסינג תפעולי חלקי לרכבים משומשים עבור לקוחות פרטיים נועד לצמצם את ההוצאה הזו תוך סיוע ללקוח להוריד מעצמו דאגות חודשיות קבועות כגון ביטוח הרכב, שירותי גרירה, אחריות ועוד. זהו מוצר המהווה הרחבה של שיטות רכישה מתקדמות, כגון הליסינג הפרטי, המשרתת צרכנות נבונה מזה מספר שנים ומתייחסת לרכישת רכב כהוצאה חודשית שוטפת ולא כאל נכס משפחתי".
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg