כלמוביל תשווק בישראל את מותגי OMODA ו- JAECOO

כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, תחל לשווק את מותגי הרכב JAECOO ו-,OMODA הדור הבא מבית Chery המתבססים על חדשנות פורצת דרך וערכי Lifestyle-Premium החל מתחילת הרבעון השלישי השנה. מותגים אלה מצטרפים למותגי הרכב של כלמוביל בהם מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, smart ו- ORA.

קבוצת צ'רי, כוללת 7 חטיבות (בין היתר נדלן, ספנות, בנקאות ועוד), פרושה ב- 80 מדינות ברחבי העולם, היא מחזיקה ב- 5 מרכזי R&D  כולל בארה"ב וגרמניה, מעסיקה 9000 מהנדסים והיא בעלת 17,000 פטנטים.

עד סוף 2025, תשווק כלמוביל 5 דגמים שונים של מותגי JAECOO ו-OMODA בגרסאות הנעה מבוססות חשמל, PHEV (היברידי-נטען), היברידי ובנזין ובקטגוריות רכבי הפנאי  SUV  (קטנים, קומפקטיים וגדולים).

 

JAECOO ו-OMODA יתמקדו בשלב הראשון בדגמי SUV חדשניים ואלגנטיים בעלי 5 ו- 6 מקומות ישיבה ובשיתוף פעולה עם החברות המובילות בעולם בהם: קוואלקום, בוש, סוני, מישלן ועוד.

JAECOO הינו המותג הראשון מבין השניים שיושק בקרוב. מדובר במותג פרימיום אורבני-שטח ייעודי לשוק האירופאי, אשר יתמקד ברכביSUV  עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות חומרים בסטנדרט עולמות היוקרה. בנוסף, חווית נהיגה הכוללת יכולת שטח מרשימה עם מרווח גחון של 200 מ"מ וגם אפשרות הנעת 4X4 מתקדמת. ישראל היא המדינה הראשונה שתשיק את המותג באירופה.

OMODA הינו המותג השני שיושק לקראת תחילת 2025. מדובר במותג SUV Lifestyle צעיר ותוסס המציג פתרונות טכנולוגיים חדשניים ועיצוב אופנתי, עתידני ומושך.

ברבעון שלישי 2024, תשווק כלמוביל את ה- J7, דגם SUV פרימיום משפחתי ומוקפד, אשר אמור להציב סטנדרט חדש לרכב פנאי עירוני עם תכונות בטיחות שטח לנהיגה בתוואי שטח שונים וטכנולוגיות חכמות תוך שהוא משדר איכות וסגנון.

הרכב כולל טכנולוגיית ARDIS (All Road Drive Intelligent System) המציגה 7 מצבי נהיגה (נהיגה עירונית, נהיגת שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים). בנוסף לכך, כולל גם: מסך פיקוד ושליטה ענק בגודל של 14.8 אינץ', אשר מציג תמונה פנורמית היקפית 540° ומאפשר "שלדה שקופה" וצילום של תוואי השטח כאילו דרך הרכב עצמו, כולל כלל האזורים מסביב לרכב ומתחתיו, ומציע גם בטיחות מקיפה, כולל פתרון ל"נקודות עיוורות" במהלך חניה, ניווט במקומות צרים ותנאי שטח לא אחידים שמאפשרות הבנה מלאה של הסביבה ותנאי תוואי השטח מתחת לרכב. בנוסף, מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ', תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית (W-HUD), הנעה כפולה, מערכות סינון אוויר מתקדמות, חומרים מבודדי קול ועוד.

JAECOO שמה בראש סדר העדיפויות את הבטיחות עם כלי רכב המתוכננים לתקןEuro NCAP 5 כוכבים בחמישה אזורים שונים (פעם ראשונה שיצרן עושה זאת), מה שמבטיח הגנה מקיפה בכל תוואי שטח. ה- J7 יציע בגרסת הפלאג-אין טווח משולב של עד 1200 ק"מ ועד 160 ק"מ במצב חשמלי, המאפשר טעינה אחת ליומיים-שלושה.

בשלב השני, כלמוביל צפויה להשיק בישראל את ה- SUV הגדול והמפואר J8 עם 6 מקומות ישיבה, יכולות מוגברת לשטח, ורמת נוחות ובטיחות גבוהה המשולבת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

OMODA ו-JAECOO צפויים להיות מושקים ב-35 שווקים חדשים בעולם בשנת 2024, כולל בריטניה, ספרד, איטליה ומדינות אחרות באירופה.

אודות JAECOO – כמותג שטח חדש לגמרי, השם JAECOO נוצר בהשראת שילוב של המילה הגרמנית "Jäger" (צייד) והמילה האנגלית "Cool" (קר). השילוב הזה משקף גם את יכולות השטח וגם האורבניות תוך שהוא משדר סגנון ואיכות מעודנים המעניקים משימה של מחקר אמיץ והתמדה בלתי מעורערת. עם יותר מעשור של ניסיון במיזם משותף, הקבוצה מקפידה על פילוסופיית המותג של "From Classic, Beyond Classic". JAECOO מוכוונת ללא לאות לחדשנות ופריצת דרך, ומובילה את מגמת השטח העירוני החדש עם ביצועים יוצאי דופן של הנעה כפולה, תכונות בטיחות יוצאות דופן וטכנולוגיות חכמות שחושבות קדימה. JAECOO ירשה את הגנים של יוקרה מוקפדת, משלבת את החוכמה והאומנות של צוותי עיצוב מבריטניה, גרמניה ומדינות אחרות, ומציבה סטנדרט חדש לרכבי שטח עירוניים. בעתיד, JAECOO תקדם באופן פעיל את הרעיון של פיתוח בר קיימא, תוך שילוב של יכולות לכל כביש עם פתרונות אנרגיה חדשים ויצירת ביצועי שטח יעילים וידידותיים יותר לסביבה כדי לספק חווית נסיעה נוחה וירוקה יותר ללקוחות.

צילום: יצרן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg