טויוטה מיראי המכונית המימנית לאולימפיאדה

טויוטה -Mirai פורצת הדרך של  טויוטה, מכונית במבנה סדאן מבוססת תאי דלק מימן המימן הראשונה בעולם, זוכה לסדרה של שדרוגים טכנולוגיים לשנת 2024 עם תכונות ופונקציות חדשות ומורחבות לבטיחות, אבטחה, נוחות, קישוריות ומולטימדיה מתקדמת. מכירות טויוטה מיראי 2024 באירופה החלו בפברואר.

חבילת השיפורים החדשה מחזקת את מעמדו של הדור השני של מיראי כדגם דגל עבור המותג כחלק מאסטרטגיית הטכנולוגיה ה – multi-path  של טויוטה להפחתה ובסופו של דבר לביטול פליטת פחמן. מערכת ההנעה החשמלית של תאי דלק מימן (FCEV) מספקת ביצועים חלקים, חזקים וכמעט שקטים לחלוטין, ללא פליטות כלל מלבד מים טהורים. טויוטה התחייבה להגיע לניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד שנת 2040 ובעולם כולו עד שנת 2050. כחלק מהשגת היעד היא מפתחת פתרונות ניידות עם אפס פליטות או פליטות נמוכות כדי לענות על צרכים שונים באזורים שונים – מוצרים שעונים על הביקוש מצד הלקוחות ורלבנטיים לתשתית המקומית שלהם, ועם זאת פתרונות הנגישים לכל, כדי שאיש לא יישאר מאחור במסע לקראת ניטרליות פחמנית.

כשותפת הניידות העולמית הראשית לאולימפיאדת פריז 2024 ושל הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) והוועדה האולימפית הפאראלימפית הבינלאומיות (IPC), טויוטה תספק בקיץ הקרוב 500 מכוניות מיראי בעלות אפס פליטות כחלק מהצי המחושמל באופן מלא שמספקת החברה עבור המשחקים האולימפיים והפרא-אולימפיים, שלאחריהם מכוניות המיראי יישארו בעיר ויצטרפו לצי מוניות המימן של פריז.

בכנס קנשיקי האחרון של טויוטה שנערך בבריסל, מאט הריסון, סמנכ"ל תפעול ראשי בטויוטה מוטור אירופה, הדגיש כי במשחקים האולימפיים בפריז 2024 יוצעו עד עשרה פתרונות מונעי מימן וכי טויוטה תספק צי של רכבי נוסעים המונה יותר מ-2,650 רכבים חשמליים ו-700 פתרונות ניידות חשמליים עבור המייל האחרון. הוא הסביר כי פתרונות אלה יכללו 250 רכבי הסעות נגישים לבעלי מוגבלויות (Accessible People Movers) שעוצבו מחדש לפריז 2024 ונבנו באירופה, כדי לתת מענה בצורה הטובה יותר לדרישות המקומיות לאולימפיאדת פריז.

כחברת ניידות טויוטה ממשיכה לספק ללקוחותיה מגוון אפשרויות ופתרונות כחלק מחזונה לאפשר "ניידות לכולם" ולכן מציעה אפשרויות המתאימות לכל הצרכים והשלבים בחייו של כל לקוח. בנוסף למיראי טויוטה תציג באולימפיאדה הקרובה פתרונות ניידות כמו למשל ה-C+pod, היכול לשמש בקלות ככלי תחבורה מקומית וסדרת C+walk, הניתנת לשימוש על מדרכות; הללו המאפשרים פתרון נגיש, נוח ובטוח עבור אלו המתקשים בהליכה או מעוניינים להשתמש בכלי תחבורה זעיר כתחליף להליכה רגלית. בלב גישה זו עומדת השאיפה ליצירת חברת ניידות טובה יותר המתמקדת באנשים ובעולם נגיש וטוב ויותר לכולם.

צילום: יצרן

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg