חברת המזרח מיישמת שירות לקוחות פרימיום

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנד רובר ויגואר, דווחה כי לקוחותיה יוכלו ליהנות מעתה, ממגוון של חלפים ומוצרים תואמי מקור בעלי תווי האיכות הגבוהים ביותר בעולם מבית חברת-העל האיטלקית: "מגנטי מרלי". חלפים ומוצרים אלו, אשר בתכנונם וייצורם הושקעו משאבים רבים, שומרים על תקינות וערך הרכב, איכות הטיפול בו ושמירת רמתו המכנית.

בנוסף, כחלק מיישום מדיניות לשדרוג חווית השירות ללקוח, הורכבה חבילת טיפולים תקופתית ייחודית ללקוחות לנד-רובר ויגואר, בעלות ת של 1,450 ₪ כולל מע"מ, הכוללת: בחינת הרכב וביצוע צ'ק-אפ, החלפת שמן ומסנן שמן, בדיקת בלמים ותוסף לניקוי שמשות.

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל פתחה את השנה בסערת ביקושים. לנד-רובר הינו מותג היוקרה היחיד ששמר על יציבות במכירות בהשוואה לאשתקד עם מכירות של 136 רכבים בחודשים ינואר ובפברואר. המותג, ממשיך להתמקם בפסגת מותגי היוקרה. בסקר שערכה קבוצת 'גיאוקרטוגרפיה', נבחר לנד-רובר, באופן מובהק, לרכב השטח היוקרתי הנחשק ביותר בישראל.

גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות: "אנו מטפסים במדד שביעות הרצון בקרב לקוחותינו, והחודש עברנו את סף ה- 92 נקודות. אנו גאים בדרך שאנו עוברים ושמחים לשתף כי החברה ממשיכה להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות. עוד נשתף, כי החברה החלה לייבא חלקי חילוף, תואמי מקור, מבית מגנטי מרלי, יצרנית-העל האיטלקית ותחל להציע חבילות טיפולים במחירים אטרקטיביים במיוחד. נמשיך לעבוד ולהשתפר, כי עבורנו אין פסגה גבוהה מדי״.

צילום: יצרן

 

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg