הושלמה הקמתם מפרצי חירום בכביש 6

משרד התחבורה השלים את הקמתם של ארבעה מפרצי חירום חדשים לשימוש הנהגים, בקטע המרכזי של הכביש. זאת, במסגרת תכנית מקיפה לשיפור הבטיחות בכביש 6, באמצעות חברת חוצה ישראל. מדובר בשני מפרצים לכיוון דרום, בין מחלף נחשונים למחלף בין שמן, ובין מחלף נשרים למחלף שורק, ושני מפרצים לכיוון צפון, בין מחלף עירון למחלף עין תות, ובין מחלף שורק למחלף נשרים, שנפתח אמש. השרה רגב ציינה כי בחודשים הקרובים תחל הכשרתם של חמישה מפרצי חירום נוספים, בחלקו הדרומי של הכביש ממחלף שורק דרומה. מפרצי החירום מאפשרים חניה בטוחה בשעת חירום. אורך כל מפרץ הוא 350 מטרים ורוחבו 10 מטרים. הקמת מפרץ חירום דרשה את הרחבת השול במטרה לאפשר עצירת חירום בטוחה של כלי רכב לרבות משאיות, מבלי שיבלטו מחוץ לגבולות השול.

הקמת מפרצי החירום היא חלק מפרויקט בטיחות נרחב שמקדם משרד התחבורה, באמצעות חברת חוצה ישראל, בהשקעה של כ-90 מיליון ₪. הפרויקט כולל הקמה של 9 מפרצי חירום ו-4 מפרצי מנוחה לאורך הכביש. חברת 'דרך ארץ', זכיינית הקטע המרכזי של כביש 6, אחראית לתכנון וביצוע בקטעים שבאחריותה.

מחברת חוצה ישראל נמסר כי במהלך השנים גדל מספר המשתמשים בכביש 6, שהפך לעורק תחבורה ראשי של מדינת ישראל. החברה מנהלת מעקב צמוד אחר יישום היבטי הבטיחות בכביש, ומקדמת באופן שוטף שיפורים בטיחותיים לרווחת משתמשי הדרך.

צילום: דרך ארץ

סרטון: חוצה ישראל

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg