דגמי לקסוס בתערוכת ג'נבה


LF-SA
לקסוס
בתערוכת ג'נבה
הדגמים של לקסוס בתערוכת ז'נבה 2015:LF-SA – דגם קונספט של מכונית עירונית אולטרה קומפקטית.GS-F – גרסת ביצועים למכונית הסאלון . LF-C2מכונית תצוגה עם גג פתוח
.
6/3/2015
דגם הקונספט LF-SA, שנחשף בתערוכת המכוניות הבינלאומית בז'נבה, ממחיש את התשוקה של לקסוס להציג בדגמיה את מגמות העיצוב הבאות ולהשתלב במחוזות בלתי צפויים עבור המותג תוך ביצוע נועז וייחודי. ה- LF-SA
מציע פרשנות לעולם עתידי, המושפע יותר ויותר על ידי טכנולוגיה וחוויות וירטואליות, ובו נהגי לקסוס יוכלו ליהנות מהיוקרה של נהיגה עצמית ומרמות אולטימטיביות של קישוריות, מידע ובידור ובטיחות ברכב.
עיצוב חיצוני – מעצבי לקסוס העניקו לדגם ה- LF-SAאורך של 3,450 מ"מ, רוחב של 1,700 מ"מ וגובה של 1,430 מ"מ. המידות החיצוניות הקומפקטיות מרמזות על כושר התמרון והזריזות החיוניים למכונית עירונית המשטחים המפוסלים של ה-LF-SAמשקפים גישת עיצוב מאתגרת, בה הרכב נתפס באופן שונה כאשר צופים בו מזוויות שונות. הסבכה הקדמית, בצורת שעון חול, עם דוגמה זוויתית המוקרנת מסמל לקסוס המרכזי, עבר מצורה דו-ממדית לצורה תלת-ממדית בולטת שמשפיעה על הכנפיים הקדמיות וצדי המרכב, ומחזקת את היציבה הרחבה והמוצקה של דגם הקונספט.
עיצוב פנימי – למרות המידות החיצוניות הקטנות מאוד שלו, מציע דגם ה- LF-SAחלל פנימי מפתיע בגודלו. המפתח לתחושת מרחב זו הוא מה שקרוי בפי המעצבים ה-"מניפולציה של האור". דוגמא לכך ניתן לראות בעיצוב הסוחף של לוח המכשירים שמדגיש את רוחבו של תא הנוסעים. מושב הנהג הוא קבוע, וגלגל ההגה והדוושות מתכווננות, כך שהמכונית באה לקראת הנהג, ולא להיפך. מושב הנוסע הקדמי, לעומת זאת, מחליק לפנים ולאחור כדי לאפשר גישה למושבים האחוריים. מערכת המידע והבידור של הדגם כוללת תצוגה מרכזית בסגנון הולוגרמה המשולבת בלוח המחוונים ותצוגה עילית רחבת זווית.
GS-F – גרסת ביצועים למכונית הסאלון היוקרתית. לקסוס חשפה בז'נבה גם את ה- GS-F שהיא גרסת ביצועים למכונית הסלון של המותג, שנחשפה בתחילת השנה בתערוכת הרכב בדטרויט. ה- GS-Fהוא הדגם האחרון שהצטרף לסדרת הביצועים של לקסוס (F), שכוללת גם את ה- RC-Fאשר תושק בסוף החודש בישראל. הדגם מצויד במנוע V8בנפח 5.0 ליטר, המייצר 467 כ"ס ב- 7,100 סל"ד ו- 53.7 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. הוא בעל שילדה מחוזקת ומתלים מתקדמים אשר נועדו לתמוך במנוע החזק. ל- GS-Fחישוקי "19 וצמיגים רחבים (255/35 קדמיים ו- 275/35 אחוריים) ומערכת בלימה משודרגת הכוללת קליפרים בצבע כתום בהיר. המצטרף החדש לסדרת ה- Fמאופיין בביצועים והתנהגות ספורטיביים אשר נבחנו בין היתר במסלול המפורסם Nürburgringשבגרמניה.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg