אופל מוקה חדש הושק בישראל

קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל בישראל, השיקה בישראל את הדור החדש של רכבי אופל MOKKA החדש, שהינו ה-SUV הקומפקטי שמציע עיצוב חוץ ופנים, טכנולוגיה, מערכות הינע, איכויות הנסיעה, רמות גימור, אבזור בטיחות ונוחות והנאה מהנהיגה.

עיצוב- אופל MOKKA החדש תוכנן ועוצב בדרך שבה עתיד מותג אופל להתפתח בשפת העיצוב, היצירתיות, ההנאה והיעילות. המבנה הכללי והמעטפת החיצונית של ה-MOKA לא רק ממחישים פרופורציות מדויקות, ירידה קפדנית לפרטים ושימוש נכון בממדיו החיצוניים, אלא יוצרים יעילות אווירודינמית גבוהה. המבנהו גבוה, הגג נראה כמרחף מעל הגוף, חלקו האחורי ספורטיבי, הפרופיל מחוזק עם בתי גלגלים תפוחים וחלקו הקדמי כוחני בעזרת אלמנט העיצוב הבולט ביותר. החזית כוללת גריל מודגש וחלק, יחידות תאורת לד ואת סמל הברק של אופל. בנוסף לכל אלו, ה-MOKKA מפוסל באופן מודגש עם שלל קימורים כוחניים, כמו זה הנמצא במרכז מכסה המנוע מלפנים, והחישוקים הגדולים.

עיצוב פנים- תא הנוסעים, מוסיף להעצים את החוויה הוויזואלית עם תכנון חכם של סביבת נוסעי הרכב. ה-PURE PANEL DASHBORD שמבנהו עוטף את האוחזים בהגה, כדי להעניק להם שליטה מלאה על מערכות הרכב, נגישות מקסימלית וארגונומיה מתקדמת. הדשבורד כולל בתוכו שני מסכים דיגיטליים, במרכז בגודל 10 אינץ' עבור המולטימדיה בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate (עם ממשקי Apple Ca rPlay ו-Android Auto) ורוב מערכות הרכב ומול גלגל ההגה, בגודל 12 אינץ' בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate שמתפקד כלוח המחוונים ובו שלל תצוגות מתחלפות, כולל יכולת הגדרה עצמית לתצוגה בהתאם לצורך. תצוגות אלה כולן מציגות באופן נקי, יעיל וברור את כל הנתונים להם זקוקים הנוהגים ברכב, ללא רעשי רקע והסחות דעת.

החומרים רכים ועמידים, עם גימור דמוי סיבי פחמן (בהתאם לרמת הגימור) לשדרוג הנראות הספורטיבית, מתכות קלות, ריפודים נעימים למגע וכמצופה, גם שימוש בחומרי בידוד איכותיים להשתקת תא הנוסעים מפני חדירת רעשים חיצוניים. הודות לבסיס גלגלים של 2,55 ס"מ, אופל MOKKA מציע מרחב מחיה נדיב מאוד ביחס לקטגוריה ליושבי הרכב במושב הנהג והנוסע, עם מושבים שתומכים היטב בגוף ומנעימים את הישיבה עליהם גם בנסיעות ממושכות. תא המטען בנפח יעיל של 350 ליטר לדגם הבנזין ו-310 ל' לדגם החשמלי ובקיפול המושבים יכול נפחו לצמוח לעד 1,105 ליטר בדגם הבנזין ו-1,060 ליטר בדגם החשמלי. פלטפורמת ה-CMP (Common Modular Platform) שעל בסיסה בנוי ה-MOKKA החדש, מסוגלת להכיל גם הינע חשמלי מלא וגם הינע בערה פנימית.

מנועים ותיבת הילוכים- 1. חשמלי- ה-MOKKA-e מצוידת בהינע חשמלי מלא, המורכב ממנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ הזמינים באופן מידי. גרסה זו נהנית מתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.0 שניות ומסוגלת להגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש. מנוע ניזון מסוללת ליתיום בקיבולת של 50 קוט"ש ואלו מאפשרים טווח של עד 338 ק"מ בין טעינות. בנוסף, אופל MOKKA-e מצוידת במערכת להשבת אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה אשר מסייעת בהארכת טווח הנסיעה. מלבד יעילות אנרגטית מצוינת, הגרסה החשמלית של אופל MOKKA מציעה נסיעה שקטה, חלקה ונעימה במיוחד בכל תנאי דרך ומהירות, כאשר תחת רגל ימין תמיד ישנו כוח זמין.

2. בנזין- גרסת הבערה הפנימית של אופל MOKKAמצוידת במנוע טורבו בנזין, 1.2 Pure Tech. מנוע זה מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 23.4 קג"מ שזמין כבר ב-1,750 סל"ד.

בעזרת תיבת ה-8 הילוכים יפנית מבית AISIN, המוקה תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות ותגיע למהירות מרבית של 200 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על  16.6 ק"מ לליטר וגרסה זו מדורגת בישראל, ברמת זיהום 7.

בטיחות-אופל MOKKA יוצע בישראל בארבע רמות אבזור –ELEGANCE , GS-LINE, ULTIMATE ו-E-ULTIMATE שמציעות אבזור עשיר, בטח בהיבט הבטיחותי, שזהה בכל ארבע רמות האבזור ומקנה לדגם ציון בטיחות 7. רשימה זו כוללת:

מערכת בלימת חירום אקטיבית (כולל זיהוי רוכבי דו-גלגלי והולכי רגל) עד 140 קמ"ש

שמירת נתיב נסיעה ותיקון סטייה

התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה

זיהוי תמרורי תנועה ומהירות והמלצה לשינוי מהירות בבקרת השיוט

מערכת למניעת סנוור ושינוי תאורה בהתאם לתנאי הדרך

מערכת התרעת ערנות נהג

בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה וזינוק מעמידה

שמירת מיקום בנתיב בזמן שימוש בבקרת שיוט אדפטיבית

מצלמת חניה אחורית עם מבט על וירטואלי

חיישני חניה היקפיים

רמת האבזור ELEGANCE כוללת:

בורר עם שלושה מצבי נהיגה – ECO, NORMAL, SPORT

בלם יד חשמלי

מערכת מולטימדיה מקורית על גבי מסך מגע בגודל 7 אינץ' (כולל ממשקי Apple CalPlay ו-Android Auto)

לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'

כניסה והתנעה ללא מפתח

כוונון גובה למושב נהג ונוסע

שקעי USB ו-12V מלפנים ושקעי USB ליושבים מאחור

מראות צד בעלות קיפול חשמלי כולל הפשרת אדים

מראה פנימית אלקטרו-כרומטית

בקרת אקלים

תאורת אווירה פנימית

חישוקי סגסוגת 17 אינץ' דו-גווניים

פנסי LED ראשיים

גלגל הגה קטום

רמת האבזור GS-LINE מוסיפה:

השפעת מצב ספורט על צליל המנוע, ההיגוי, העברת הילוכים, מיפוי דוושת תאוצה ועוד

מסך מולטימדיה 10 אינץ'

לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ'

דוושות בגימור אלומיניום

חישוקי סגסוגת 18 אינץ'

BLACK PACK – גימור שחור לסמלים, פגוש קדמי ומסביב לגריל ה-VIZOR

גג הרכב בצבע שחור

רמת האבזור ULTIMATE מוסיפה:

ריפוד מושבים מאלקנטרה משולב עור תעשייתי

מחירים:

MOKKA 1.2 טורבו, ברמת ELEGANCE – 132,990 ₪

MOKKA 1.2 טורבו, ברמת GS-LINE – 136,990 ₪

MOKKA 1.2 טורבו, ברמת ULTIMATE – 141,990 ₪

MOKKA-e (חשמלית), ברמת E-ULTIMATE – 158,990 ₪

צילומים: רונן טופלברג

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg