קיה סיד SW סטיישן בנזין 2019

תוצר: קיה דגם: סיד SWסטיישן בנזין


קבוצת הרכב: משפחתי סטיישן קבוצת רישוי: 3 דרגת זיהום: 5 רמת בטיחות: 6

שנת ייצור: 2019 ארץ ייצור: סלובקיה קוד דגם: 0146-0204

תיאור: סיד SWמשפחתית סטיישן של קיה, דור שלישי לדגם, בעיצוב חדש ותאם לדגמי היצרן, מנוע טורבו בנזין ותיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, השילוב בין המכללים לחיסכון בדלק. מצוידת בתחום הבטיחות מכללים אקטיביים ואדפטיביים מקוריים. רמת האבזור משופרת.

מנוע וביצועים – טורבו בנזין T-GDIבנפח 1.4 ליטר, המספק 140 כ"ס ומומנט של 24.7 קג"מ.דימום מנוע בעצירה Stop & Start דרגת זיהום 5.

תיבת הילוכים – אוטומטית 7 הילוכים, כפולת מצמדים- DCT ומערכת להעברת הילוכים ידנית ומצב ספורט.

עיצוב חיצוני –דינאמי, מכסה מנוע קצר, כונס אוויר מהודר במסגרת ניקל, פנסי חזית צרים ומעוצבים לכנפיים פגוש אגרסיבי עד לגובה מכסה המנוע, בשילוב כונסי אוויר שהמרכזי שבהם במסגרות ניקל.

הצד, במבנה סטיישן ובעיצוב זורם עם קווי זרימה בכתפי הדלתות ובתחתית, הגג מוגבה וכולל מסילות אלומיניום לאורכו, דלתות רחבות החלונות גבוהים והאחוריים כהים, קשתות גלגלים רחבות וחישוקי אלומיניום.

מאחור, עיצוב דינמי בקווים חדים, דל מטען רחבה בחלקה העליון ספוילר ופנס בלימה, פנסים צרים המעוצבים בדלת ובכנפיים. פגוש צר וגבוה בצדדים בשילוב פנסי ערפל.

עיצוב פנימי – אלגנטי ואיכותי, בשילוב חומרים איכותיים ומגוונים. הפנל רחב ועמוק במרכזו ניצב צג מולטימדיה. פתחי אוורור בצדדיו. פנל המזגן צר עם שלושה בוררים סיבוביים וללא צג. פנל ההילוכים מהודה במסגרת כסופה, בקונסולה בין המושבים. לוח השעונים כולל שני שעונים אנלוגיים עמוקים, וצג נתונים במרכז. גלגל ההגה שלוש צלעות ומרכזו עגול. מושבים מרווחים ומעוצבים. דפנות דלתות מרווחות ומהודרות, התקרה גבוהה.

תחזוקה – טיפולים בכל 15,000 ק"מ או שנה.

מבחן כביש – ביצועי מנוע טובים ושקטים, תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומערכת להעברת הילוכים ידנית לרבות מצב ספורט שמשפיע על יחסי העברה ארוכים יותר. ההספק והמומנט גבוהים וזמן התאוצה קצר. השילוב בין המכללים תורם לחיסכון בדלק. התנהגות כביש טובה והיציבות ניכרת. המתלים בכיול קשיח, ההיגוי מדויק עם שלשה מצבי רגישות. רמת הבטיחות משופרת בשילוב מערכות אקטיביות ואדפטיביות לבלימה וסטייה מנתיב. הנדסת אנוש טובה ושדה ראייה נרחב. רמת אבזור טובה וכוללת מערכת מולטימדיה מקורית ואיכותית. תכנון הרכב יעיל ומרווח לנוסעים וגם למטען. הסיד סטיישן, משודרגת ומהנה בנהיגה. מהווה פתרון דו שימושי יעיל ואיכותי.

יתרונות – ביצועי מנוע, תיבת הילוכים, זמן תאוצה, צריכת דלק, רמת בטיחות, אבזור, עיצוב, נפח תא מטען, מרווח פנים, הנדסת אנוש.

חסרונות – ללא פתחי אוורור מאחור, ללא בקרת שיוט אדפטיבית, ללא מערכת לזיהוי הולכי רגל, רכב דו גלגלי ותמרורים, ללא פנסי ערפל קדמיים.

סיכום – הסיד החדשה איכותית יותר, בזכות עיצובה, איכות החומרים ושילב המכלולים הטכנולוגים ומערכות הבטיחות שבה. המנוע 1.4 חדש ועוצמתי ותיבת 7 ההילוכים המביאים לשיפור משמעותי בביצועים ובסעיף צריכת הדלק. רמת האבזור טובה. הרכב יעיל וייחודי בקטגורית רכבי הסטיישן המשווקים בישראל. שילוב הנתונים מציב את הסיד SW במקום מוביל בקטגוריה.

מפרט טכני

תיאור

נתונים

המנוע

טורבו בנזין GDIבנפח 1.4 ליטר

הספק (כ"ס / סל"ד)

6000/140

מומנט (קג"מ / סל"ד)

1500-3200/24.7

תיבת הילוכים

אוטומטית DCT 7 והעברה ידנית

אורך ( מטר)

4,600

רוחב (מטר)

1,800

גובה (מטר)

1,465

בסיס גלגלים (מטר)

2,650

מידת צמיגים

205/55/16

נפח תא מטען (ליטרים)

625

נפח מיכל דלק (ליטרים)

50

משקל עצמי (ק"ג)

1382

יחס משקל הספק (ק"ג / כ"ס)

1/9.8

מרווח רגלים (ס"מ)

קדמי: 52 אחורי: 26 סה"כ: 78

רוחב מושב אחורי (מטר)

1.26

תאוצה 0-100קמ"ש(שניות)

9.4

מהירות מרבית קמ"ש

205

תצרוכת דלק יצרן(ק"מ / ליטר)

1/17.3

תצרוכת דלק במבחן (ק"מ / ליטר)

1/14

בטיחות

תיאור

קיים ברכב

מפרט

בלימה אוטומטית בעת חירום

כן

ניטור מרחק מלפנים

כן

בקרת סטייה מנתיב

כן

זיהוי הולכי רגל

לא

זיהוי כלי רכב בשטח מת

לא

זיהוי רכב דו גלגלי

לא

זיהוי תמרורים

לא

בקרת שיוט אדפטיבית

לא

מצלמת רוורס

כן

שליטה באורות גבוהים

לא

TPMS– ניטור לחץ אוויר

כן

בלם חנייה חשמלי

לא

פנסי ערפל קדמיים

לא

גלגל חליפי

כן

גודל: קטן

כריות אויר

כן

6

ביטול כרית אויר לנוסע

כן

חגורות בטיחות עם קדם מותחן

כן

חיישני חגורות בטיחות

כן

5

התקני ISOFIX לעגינת ילדים

כן

מבחני ריסוק- 5 כוכבים

EURO NCAP2017

בוגרים

89%

ילדים

88%

הולכי רגל

61%

אבזור

תיאור האבזור

קיים ברכב

מפרט

מערכת שמע מקורית

כן

4 רמקולים 2 טויטרים

מערכת מולטימדיה

כן

מסך בגודל "8

דיבורית

כן

מערכת ניווט

כן

באמצעות טלפון

חבילת גלישה

לא

אופציה

חיבורי אודיו

כן

USB וAUX

Android Auto

כן

Appele Car Play

כן

בקרת אקלים

כן

פתחי אוורור מאחור

לא

חיישני חנייה

כן

מצלמת רוורס

כן

בקרת שיוט

כן

גלגלי סגסוגת אלומיניום

כן

מפתח התנעה חכם

לא

הגה מתכוונן גובה / עומק

כן

כיוון חשמלי למושבים

לא

גג שמש חשמלי

לא

מראות צד מתקפלות

כן

תמונות נוספות:



להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg