כנס EcoMotion 2022 תל אביב

כנס אקומושן 2022, התקיים ב- 11-5-22באקספו ת"א שבו הפגיש, נשיא המדינה, שרי התחבורה והכלכלה ונציגי הממשלה, מנהיגי התעשייה, מומחים, סטארט-אפים ואישי ציבור שנתנו את דעתם על הנושאים החדשניים בניידות סקרו את מגמות הרכב, השפעת האקלים, שרשרת האספקה, ההשקעות ועוד. במתחם הכנס התקימה תצוגה מרשימה של מעל 100 סטארט-אפים עם חידושים מעניינים וכן הרצאות מרכזיות, ראיונות ופאנלים.

אביתר טרון, מנכ"ל EcoMotion: "אחרי שלוש שנים של מפגשים וירטואליים, האירוע המרכזי של אקומושן מתקיים במפגש פנים מול פנים באקספו גני התערוכה בת"א. התרגשנו, שמחנו, התחברנו, וייצרו הזדמנויות לקידום התחבורה החכמה בכל העולם.107 סטארטאפים מציגים כאן היום, 70 משלחות ממעל 30 מדינות, 3,000 משתתפים שהגיעו, הם ההוכחה כי ישראל היא האב גלובלי של תחבורה חכמה. צוות אקומושן מודה לשותפיו: משרד התחבורה, משרד הכלכלה והמכון הישראלי לחדשנות על עשור של שיתוף פעולה פורה שהביא את ישראל למעמדה זה."

מירב מיכאלי- שרת התחבורה והבטיחות בדרכים: ״הסמארט מוביליטי בישראל, בנתה סביבה חדשנות פורצת גבולות. מדובר כיום בקהילה של למעלה מ- 600 חברות סטארט-אפ ולמעלה מ- 13,000 יזמים, מהנדסים  ומפתחים שכולם חולמים ועושים. ישראל הפכה למרכז עולמי לסמארט מוביליטי. מתוך 220 מיליארד דולר שמושקעים בAuto Tech ובחדשנות ב-10 השנים האחרונות, 25 מיליארד דולר הגיעו לכאן. למעלה מ-10% מההשקעה הגלובלית בתחום זה הושקעו במיזמים בישראל. אני רוצה שישראל תשחק תפקיד מוביל בהבאת היתרונות שרואים כאן היום, למזרח התיכון, לאזורנו, שיקרמו יחסים ובריתות ויהיו תוצאה של הזדמנויות ואפשרויות ולא איומים משותפים. כעת, נבחן את ההזדמנויות והיתרונות. אני אופטימית לעתיד טוב יותר.״

 ינון אלרואי, משנה למנכל משרד הכלכלה: "ישראל היא בית חם לכל היזמים בניידות ותחבורה ולא רק, האבטחה, סייבר רפואה ועוד. למרות שלישראל אין תוכניות גדולות, אנחנו מצטיינים הפיתוח ניידות וטכנולוגיה. היה לי את הכבוד לייצג את המדינה באירועים והייתי גאה מאוד לראות את ההתקדמות של ישראל וכמה חברות מעוניינות להשקיע ולעבוד עם חברות בישראל. אנחנו מצטיינים בתחבורה חכמה ונמשיך להיות, בזמן כזה של משבר גלובלי, חזקים יותר ונשתף פעולה. בממשלה, תפקידנו לוודא שהיוזמות הישראלית תהיה ממוקמת לטובת ישראל עצמה והיזמים שבה. חלק מהחברות, כמו נתיבי ישראל ורכבת ישראל יפרסמו אתגרים שיש להם, והיזמים יוכלו למצוא פתרונות. החברה שתמצא פתרון תוכל לסייע לחברות אלו לשפר את השירות שנותנות לאזרחים וזה ייצור קהילה שגדלה ומתעצמת בזכות עצמה ולטובת ישראל ועתידה."

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg