Via רוכשת את Fleetonomy הישראלית

Via רוכשת את חברת מישראל Fleetonomy

Viaרוכשת את Fleetonomy ההישראלית כדי להאיץ את כניסתה לעולם הלוגיסטיקה והשילוח


2/10/20צילומים: Via וענבל לוי

Via רכשה את leetonomyF בכך היא מרחיבה את פעילותה מעבר למערכות תחבורה ציבורית, גם לתשתיות דיגיטליות ליישום במגזרים חדשים וצומחים.

Via הינה הספקית הבולטת בעולם של תשתיות דיגיטליות להפעלת מערכות תחבורה ציבורית. Fleetonomy הישראלית, הינה מפתחת מובילה של תוכנות מתקדמות לניהול ציי ושירותי תחבורה. הרכישה מחזקת את יכולותיה של Via לענות לביקוש העולמי ההולך וגובר לפתרונות טכנולוגיים יעילים וגמישים ללוגיסטיקה ושירותי שילוח. העסקה מהווה צעד חשוב כחלק מחזונה של Via ליישום טכנולוגיה לשיפור עתיד התחבורה והתנועה בערים ברחבי העולם.

Fleetonomy הוקמה בשנת 2017 על ידי היזמים: ישראל דואניס וליאור גרנשטיין (מנכ״ל וסמנכ״ל טכנולוגיות,בהתאמה). Fleetonomy מישראל, מפתחת את הדור הבא של פלטפורמות ניהול ואופטימיזציה לציי רכב, המתאימות לאתגרים וההזדמנויות שהופיעו עם המעבר לציי רכב המבוססים על שירותים מבוססי דרישה. בתוך שנים בודדות, הטכנולוגיה שפיתחה Fleetonomyהוטמעה בשירותים של מגוון מותגים בולטים כגון:טויוטה ו-BP והוכיחה את עצמה כמובילת שוק בטכנולוגיית ניהול ציי רכב.

יותר מ-150 ערים וחברות תחבורה ברחבי העולם כבר משתמשות בטכנולוגיה של Via לניהול ואופטימיזציה של תחבורה חכמה, ובנוסף כפלטפורמת שילוח. הביקוש למגוון הפתרונות המלא של Via גדל מאז תחילת אירועי ה- COVID-19בעקבות הצורך בהמשך מתן שירותים חיוניים ואספקת סחורות. Via מתכננת ליישם את מומחיותה של Fleetonomy בניהול וייעול ציים כדי לתמוך בצורה רחבה יותר בצורך בפתרונות לוגיסטיים משולבים, המופעלים דיגיטלית.

Via: "אנו מאוד גאים לשתף פעולה עם Fleetonomy והצוות המרשים בהובלת ישראל וליאור. בכדי לצעוד לשלב הצמיחה החדש הזה", אמרו דניאל רמות ואורן שובל, מייסדים משותפים של Via. "הטכנולוגיה והמוצרים המתקדמים שהם יפתחו, יאפשרו לנו לשלב כוחות ולבנות את הדור הבא של תשתיות תחבורה ולוגיסטיקה. אנו חולקים חזון משותף ומצפים בקוצר רוח לממש אותו יחד".



מימין לשמאל: ישראל דואניס וליאור גרנשטיין

Fleetonomy: "היום אנחנו מציינים אבן דרך מאוד מרגשת עבור החברה שלנו, אומר ישראל דואניס, מייסד משותף ומנכ״ל Fleetonomy. כשליאור ואני הקמנו את Fleetonomy לפני שלוש שנים, הייתה לנו משימה גדולה מאוד לספק דרך חדשה לניהול שירותים המבוססים על ציי רכבים. אנו מאמינים כי מתן פתרונות מושתתי נתונים, יעילים ואמינים יאפשרו ללקוחותינו להוביל את השוק. בשלוש השנים האחרונות, יחד עם צוות Fleetonomy המדהים והשותפים לדרך, היה לנו מזל גדול לראות את המשימה הזו הופכת למציאות עם לקוחות כמו טויוטה, יגואר לנד רובר, אאודי ושחקנים מובילים אחרים בתחום התחבורה. עם הצטרפותנו ל- VIAנוכל להרחיב ולהגדיל את המשימה הזו ולעבוד יחד על החזון הגדול של Via לשנות את נוף התחבורה".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg