סקודה סקאלה החדשה בישראל

צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה בישראל, החלה בשיווק של סקודה סקאלה בגרסתה המעודכנת. הסקאלה, מכונית משפחתית סגמנט C, מעניקה פתרון אטרקטיבי לקהל מגוון, וזאת בזכות מבנה האצ'בק קלאסי, ביצועי מנוע, חיסכון בדלק ובמחיר אטרקטיבי.

עיצוב- הסקאלה ממשיכה את שפת העיצוב המודרנית של המותג בהשראת רכבי הספורט של סקודה RS קונספט, וכעת היא מוצגת אחרי מתיחת פנים שמוסיפה לחזית ממד ספורטיבי ויוקרתי יותר. זה בא לידי ביטוי בעיצוב מחודש לפגוש הקדמי, יחידות הפנסים,  ולשבכה הקדמית, מתווספים לכך עידכונים בפתחי יניקת האוויר ואזור פנסי הערפל, וכן היא כוללת עיצוב מעודכן במפלס התחתון האחורי המתכתב עם השינויים בחזית.  סקאלה המחודשת מגיעה גם כסטנדרט עם חישוקי 16" מסדרת קורטאדרו וחלונות אחוריים כהים.  הסקאלה המחודשת, מתהדרת בבסיס גלגלים של 2.63 מ', רוחב של 1.79 מ', גובהה 1.49 מ' ואורכה 4.36 מ'. תא המטען מהגדולים בקטגוריה, עם נפח של 446 ליטר ועד 1,389 ליטר בעת קיפול השורה השנייה.

מנוע ותיבת הילוכים- הסקאלה החדשה, מוצעת בישראל עם מנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין, משודרג מסדרת evo2. יחידת הכוח  זכתה לשדרוגים בלחץ הגדישה בתנאי כביש משתנים, לצד שיפורים במערכת ניתוק הצילינדרים בעת שיוט וכיול מחודש לסינון החלקיקים בממיר הקטליטי המצמצם את פליטת המזהמים. הספק המנוע עלה מ-110 כ"ס ל-115 כ"ס שמתקבלים ב-5,500 סל"ד. נתון המומנט הוא 20.39 קג"מ שמתקבל בטווח שבין 2,000-3,500 סל"ד. תיבת ההילוכים כפולת מצמדים עם 7 מהירויות, זמן ההאצה ל-100 קמ"ש מושג בתוך 10.1 שניות והמהירות המרבית 202 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת נעה בין 17.8 ל-18.5 ק"מ לליטר בנזין.

בטיחות- בתחום מערכות הבטיחות של הסקאלה המחודשת היצע רחב של מערכות עזר, החל בבלימת חירום אוטומטית עם ניטור מרחק מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל, תיקון אקטיבי לסטייה מסוכנת מנתיב הנסיעה, מערכת Maneuver assist המזהה מכשולים מאחורי הרכב ובולמת בעת זיהוי סכנת התנגשות, מערכת להתרעה מפני עייפות והיסח הדעת, סיוע בזינוק בעלייה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ותשע כריות אוויר.

אבזור- רמת הגימור Selection כוללת חבילת  אבזור עשיר ופתרונות אחסנה קומקפקטיים. לסקאלה המחודשת  פנסי LED קדמיים ואחוריים, צג ראשי 8.25", מערכת שמע שמונה רמקולים, ארבעה שקעי USB-C בחלוקה שווה בין החלק הקדמי לאחורי, קישורית BT לשיחות טלפוניות, בקרת מדיה ראשית עם תאימות לאפל ואנדרואיד, חיישני חנייה אחוריים מקוריים, בקרת שיוט אדפטיבית, הגה דו חישורי עם שליטה על מערכת המולטימדיה ומנופים להעברת הילוכים, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג לנוסעים בשורה השנייה והנעה ללא מפתח.

מחיר:  הסקאלה מחודשת המוצעת ברמת גימור Selection ב- 136,990 ₪

צילום: יצרן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg