פתרונות טעינה במימן נחשפים לבריטניה

לורד איאן אוסטין, שליח המסחר של הממשלה הבריטית לישראל, ביקר בישראל בראש משלחת של משרד המסחר ומשרד התחבורה הבריטיים, לפגישה עם מנהלי חברת EV MOTORS היבואנית הרשמית בישראל של המונית הלונדונית האייקונית LEVC.

חברת EV MOTORS הציגה בפני לורד אוסטין וחברי המשלחת פיתרון הטעינה הייחודי של חברות EV MOTORS וג'נסל לרכבים חשמליים – תחנות טעינה היברידיות מבוססות מימן לרכב חשמלי, ללא חיבור לרשת החשמל. בימים אלו נבחנת התקנה של מספר מערכות שכאלו בשיתוף עם ארגון TfL כפיילוט בלונדון.

חברות "ג'נסל" ו- "E.V. Motors"פיתחו תחנות טעינה שיהיו פרושות לאורך צירי תנועה בישראל, ובהמשך ברחבי העולם. ייצור החשמל לתחנות הטעינה מתאפשר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת אשר פותחה על ידי חברת "ג'נסל", המאפשרת הפקת חשמל ממימן באפס פליטות פחמניות, המעניקות 100% חשמל ירוק.

מאחר ורכב חשמלי צורך כמות חשמל לא מבוטלת, וישנו צפי לצמיחה  משמעותית במספר כלי הרכב החשמליים בישראל, הדרישה לחשמל צפויה לנסוק, דבר אשר מציב אתגר גדול. הפתרון של "ג'נסל" יסייע להתגבר על העומס והחוסר בחשמל המתבסס על רשת החשמל הארצית, הן במקומות מרחוקים ומפוזרים בהם אין תשתית הולכה, וכן באיזורים מאוכלסים, שם צפוי ביקוש חשמל העולה על ההיצע ויכולת הייצור של רשת החשמל. הפתרון של EV MOTORS ו"ג'נסל" מביא בכך לשמירה על אספקת חשמל באופן רציף, ללא תלות ברשת החשמל, וזאת באפס פליטות פחמניות מזהמות.

שוק תחנות הטעינה לרכב חשמלי בעולם צפוי לצמוח משמעותית בשנים הבאות ולהגיע ל-207 מיליארד דולר עד שנת 2030.

הלורד אוסטין וחברי המשלחת התרשמו מאוד מהתחנות הטעינה ההיברידיות, שהן הפתרון היחיד בעולם לטעינת רכב חשמלי ללא פליטות פחמן ובלא להסתמך על רשת החשמל – פתרון אמין, ירוק ויעיל שאינו מזהם את הסביבה.

אוהד זליגמן ציין שהמהפכה החשמלית בתחום הרכב והצמיחה המהירה של מכירות רכבים חשמליים בישראל ובעולם חייבה חשיבה מחוץ לקופסא ופיתוח מערכת ייחודית לטעינת רכב חשמלי ללא חיבור לרשת החשמל. השותפות שבין החברות EV MOTORS וג'נסל הביאה פתרון ראשון מסוגו בעולם – מערכת טעינה ללא פליטות וללא זיהום הסביבה שמאפשרת מתן שירות טעינה רציף לרכבים חשמליים בעצמאות מוחלטת מרשת החשמל. EV MOTORS וג'נסל מברכות על כך שגם באנגליה בחרו ליישם את הטכנולוגיה המתקדמת שכולה פיתוח כחול-לבן ישראלי.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg