תפעול רכב באמצעות חברת ליסינג


תפעול שוטף של הרכב ע"י חברת הליסינג, מסלול ליסינג לעסקים.
חברות הליסינג מעניקות שירות לבעלי עסקים קטנים לצד חברות ענק שמחזיקות צי של עשרות רכבים. המחלקה העסקית של חברת ליסקאר מציעה שירות עסקי לבעלי תעודת עוסק זעיר, עוסק מורשה או חברה בע"מ. מספר העובדים בחברה לא מהווה פרמטר לקבלת השירות במסלול. פתרונות ליסינג אידאליים בעבור בעלי עסקים שמבקשים להקדיש את מלוא תשומת הלב לטיפול בקידום ופיתוח עסקי על פני התעסקות בתחזוקת הרכב.
מסלולי ליסינג לעסקים מאפשרים לבעל החברה לנהוג באופן קבוע ברכב חדש מבלי לרכוש אותו. הוא משלם תשלום חודשי קבוע בעבור חבילת שירותים מקיפה. בתום תקופת החכירה הוא רשאי להחליט האם ברצונו לרכוש את הרכב מהחברה, לחדש את החוזה עם אותו הרכב או לחדש את החוזה עם רכב חדש. חברת ליסקאר מציעה את כל פתרונות הליסינג במסלולים של ליסינג תפעולי חלקי או מלא, ליסינג מימוני וליסינג פרטי.
איך בוחרים מסלול ליסינג לעסק?
הדילמה נעה לרוב סביב המסלול התפעולי והמסלול המימוני. ליסינג תפעולי מקנה לבעל העסק פטור מלא מדאגות לתחזוקת הרכב. חברת הליסינג אחראית לבצע את כל עבודות התחזוקה, תיקונים, ביטוחים ושירותי גרירה וחילוץ. מוקד השירות של החברה מעניק ללקוחות המסלול שירות מלא בכפוף להסכם שנחתם. המסלול מאפשר נהיגה ברכב חדש והחלפתו בחדש יותר בתום תקופת החכירה. ליסינג תפעולי לא מתאים ללקוחות שמעוניינים באופציה לרכוש את הרכב בתנאים מועדפים בתום ההסכם.
ללקוחות שבוחרים מסלול ליסינג מימוני מציעה ליסקאר אפשרות לרכוש רכב אחד או כמה רכבים לחברה במימון חוץ בנקאי. הלקוח במסלול הזה אחראי בעצמו לתחזוקה הרכב ומממן את הטיפולים בו. בתום תקופת החכירה הלקוח רשאי לרכוש את הרכב בתנאים מועדפים כאשר דמי השכירות ששילם נכללים בתוך התשלום של הרכב. המסלול אידאלי בעבור בעלי עסקים שמעוניינים ברכישת הרכב בתום התקופה בעצמם או הענקת האפשרות לרכוש את הרכב במחיר מוזל לעובד ובני משפחתו.
חשוב לציין כי מסלולי ליסינג תפעולי קצרים יותר בהשוואה למסלול מימוני. הסכם ליסינג תפעולי מתפרס לרוב על תקופה בת 36-44 חודשים. הסכם שגרתי במסלולי מימוני נחתם לתקופה בת 45 או 60 חודשים. התשלום החודשי בכל אחד מהמסלולים נקבע בהתאם לסוג הרכב וחבילת השירותים שבחר הלקוח.
תפעול מלא של הרכב על ידי החברה
אלו שמחפשים מסלול ליסינג בו יוכלו ליהנות מפטור מלא מדאגות יוכלו לבחור במסלולי ליסינג תפעולי מלא. המסלול כולל תחזוקה מלאה של הרכב על ידי החברה, כאשר הלקוח אחראי אך ורק לתדלוק ותשלומי השתתפות עצמית במקרים בהם נגרם נזק לרכב. המסלול זמין לבעלי עסקים ואנשים פרטיים. הלקוחות שבוחרים במסלול יוכלו לבחור ברכבים חדשים ולהחליף אותם בחדשים עוד יותר בתום תקופת השכירות.
מסלול ליסינג פרטי
מדובר למעשה בהסכם שכירת רכב לתקופה ארוכה עם הטבות נוספות. חברות הליסינג מאפשרות לכל לקוח לנהוג ברכב חדש גם במקרים בהם אין באפשרותו לממן את רכישת הרכב. חברת ליסקאר מעמידה בפני לקוחותיה מבחר גדול של רכבים בטווח משתנה של מחירים. הלקוחות הפרטיים בוחרים בין מסלול תפעולי בו יוכלו לקבל שירות חלקי או מלא לבין מסלול מימוני בו יוכלו לרכוש את הרכב בתנאים מועדפים בתום ההסכם. כל אחד מהמסלולים טומן בחובו יתרונות וחסרונות שיש לשקול בכובד ראש.
הכתבה באדיבות ליסקאר
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg