תערוכת אוטומוטור פסח 2014


פיסקר קמרה – כוכבת התערוכה
אוטומוטור החוויה המוטורית לכל המשפחה, בחוה"מ פסח. כוכבת התערוכה, מכונית הספורט ההיברידית-פיסקר קארמה, לראשונה בישראל.
11/4/2014
כוכבת אוטומוטור תערוכת הרכב של ישראל, היא ללא ספק פיסקר קמרה, המכונית החשמלית המרשימה בעלת מראה ספורטיבי אגרסיבי. לאחרונה זכתה לחשיפה לאחר שהכוכב הבידור ג'סטין ביבר, קיבל אותה במתנה ממנהלו, ליום הולדתו ה- 18.
פיסקר קמרה- המכונית מונעת ע"י 2 מנועים חשמליים המפיקים יחד 403 כ"ס, עם צריכת דלק של 41.6 ק"מ לליטר. היא מצוידת במנוע בנזין של 2.0 ליטר טורבו, בהספק של 260 כ"ס, המשמש כגנרטור להטענת הסוללות, שהאנרגיה בהן נגמרת ומאפשרת טווח של מאות ק"מ, ללא עצירה לטעינת הסוללות. הגג סולרי מזכוכית לצורך טעינת המצברים. החברה, שהתחרתה במכונית החשמלית "טסלה", קיבלה מחדש רוח במפרשים, לאחר שהשיגה מקורות מימון חדשים להמשך הפרויקט.

תערוכת אוטומוטור (המתקיימת כבר 26 שנה), הפעם בסימן החוויה המוטורית לכל המשפחה, תתקיים בחוה"מ פסח ביו התאריכים: 16-19 באפריל 2014 והשנה גם כתערוכה אינטראקטיבית בשיתוף הקהל. לצד מכוניות העל אשר יוצגו בתערוכה, הדגש השנה בתערוכת יהיה אגדות על גלגלים וחוויה מוטורית: שורה ארוכה של מכוניות ספורטיביות שהינן אגדות מוטוריות, תצוגת אופנה ענקית של פרארי ומזראטי שיוצגו כדוגמניות על, יבואני רכב המכבדים את הקהל, אגדות רכב מעוצבות, אגדות טכנולוגיות והתרבות המוטורית המפוארת כפי שהתפתחה בישראל ב-26 השנים האחרונות.
כוחות הביטחון– לראשונה בישראל, אגדות מוטוריות של כוחות הביטחון וההצלה: לוחמי האש, משטרה וחיל החימוש יאפשרו לקהל התנסות אישית והצצה לרכבים של כוחות הביטחון. ממכבי האש, ילבישו נוער וילדים במדי כבאים, יעלו אותם על סולמות ויכבו איתם אש יזומה. עוד יציגו מבחר כבאיות כולל הכבאית שנשפרה ביערות הכרמל. המשטרה, תאפשר לקהל התנסות בנסיעה מדומת שכרות, תלביש ילדים במדים ותדריך אותם על מכוניות פדלים במגרש עם תמרורים ומעברי חציה, חיל החימוש ייתן להתנסות בירי לייזר ועוד..

מופעי דריפטים עם סובארו BRZ בניצוחו של אולג וסילקוב מחברת מסלולים לא להחמיץ !!
מחירים: בלאומי קארד 1 +1 ב 95 ש"ח
כרטיס משפחתי לשני מבוגרים ושני ילדים יעלה 299 ש"ח
מחירים ומבצעים מיוחדים וכרטיסים לוועדים, קבוצות, חבר, בהצדעה, בנקים קרנות השוטרים ועוד… 75 ש"ח ואפילו פחות. כרטיסים במחיר 95 ש"ח ניתן לרכוש בקופות גני התערוכה, לאורך כל תקופת התערוכה ובמשרדי הכרטיסים של הדרן. ילדים עד גיל 5 הכניסה חינם.
שעות פתיחה: 10:00 – 21:00
המלצת מארגני התערוכה: להביא מזון ושתייה לתערוכה מהבית. כדי להימנע מפקקים להגיע לתערוכה לפני השעה 12 או אחרי שעה 15:00. לא לחנות בתוך גני התערוכה, אלא לחנות בחניוני גני יהשוע, חניוני הדרייב אין וחניוני הדר יוסף. כמו כן, ניתן להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת באוניברסיטה הרחוקה 100 מטר מהכניסה לתערוכה. האתר הרשמי של התערוכה
http://www.ravmotor.co.il
מה תראו בתערוכה

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg