תערוכות פריז 2014


תערוכת פריז- ביתן מיצובישי
מיצובישי בתערוכת פריז 2014 בכורה עולמית ל אווטלנדר – PHEV Concept-S
23/9/2014
תאגיד מיצובישי מוטורס, יציג בבכורה עולמית את ה- Outlander PHEV Concept-Sבתערוכת פריז 2014. זהו דגם קונספט, המבוסס על האאוטלנדר PHEVהפלאג-אין ההיברידי בעל ההנה הכפולה.
בנוסף, מיצובישי תציג בתערוכה 11 כלי רכב כולל דגם הראלי של האאוטלנדר PHEVשהתחרתה ב-FIAראלי קרוס-קאנטרי אסיה 2014, דגמי ייצור לשוק אירופי, את ה-i-MiEVוכלי רכב חשמליים נוספים (רכבי חשמלי EV) ורכבים חשמליים פלאג-אין היברידיים (PHEV).
האווטלנדר PHEV Concept-S– הינו דגם קונספט המציג חבילת עיצוב ייחודית המבוססת על האאוטלנדר PHEV. העיצוב החיצוני ופנימי נוצרו תחת ההגדרה של "ספורטיבי ומתוחכם". העיצוב מבטא הנאת נהיגה על ידי אספקת ביצועי נהיגה חזקים, זריזות ונהיגה שקטה ואיכותית, הניתנים על ידי מנוע ה-Twinבעל ההנעה הכפולה ומערכת ה- Plug-in Hybrid EV.
העיצוב חיצוני, נועד לסמל את הפונקציונליות ואת הבטיחות המרגיעה הטבועים ברכבי השטח של מיצובישי, עיצוב המגן הקדמי בעל סימן שלושת יהלומים ועיטורי כרום, מבטא אפקט תלת מימדי הנותן הרגשה של תנועה. פנסי המעטפת תורמים את עצמם לתחושה של דינמיות הגורפות בעדינות מעלה וכלפי חוץ. נושא "המגן" ממשיך גם בחלק האחורי של הרכב עם נגיעות הכרום, התחומות במנורות משולבות מוארכות, הנעות מהדלת האחורית לכנפיים אשר נועדו לבטא סגנון דינמי וחדשני שנראה כעוטף את הרכב למען העצמת תחושת הבטיחות. צבע הרכב הינו "פלטינה לבנה" מבריקה עם גימור במראה פתיתי זכוכית. העיצוב פנימי, בניגוד לעיצוב החיצוני הנוצץ, לעיצוב הפנים ערכת צבעים "שחור-בורגונדי" המציע תא נוסעים איכותי ומעודן. עיצוב הפנים של ה-Consept-Sעושה שימוש בפרטים להביע דיוק, איכות, אומנות ותחכום כגון: עץ שחור עם נגיעות כסף . הקונסולה המרכזית שעוצבה בהשראת קופסות מסורתיות יפניות מצופות לכה שחורים. עור עדין ורך, התפור ביד על ידי בעלי מלאכה שנבחרו במיוחד לריפוד המושב. נגיעות כסף של קווי המתאר, המתעקלים סביב המושב, המחזקים עוד יותר את האיכות הנתפסת של פנים הרכב.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg