קבוצת שלמה פתחה את מרכז הרכב הגדול בישראל


מרכז הרכב הגדול והחדשני ביותר בישראל

קבוצת שלמה Sixt פתחה את פעילותה בקריית שלמה במרכז החדש תעניק הקבוצה מעטפת שירותים כוללת: ליסינג תפעולי, השכרת רכב, מכירת רכב מיד ראשונה, מוסכים ושירותי דרך, אולם תצוגה מרכזי של המותג אופל

12/3/2011

קבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב הגדולה והמובילה בישראל, פתחה לאחרונה את מתחם הרכב הגדול והחדשני בישראל בקריית שלמה בניר צבי, המשתרע על שטח של למעלה מ- 60 דונמים. בימים האחרונים החל המתחם החדש לפעול במתכונת מלאה, ופועלים בו כיום מרבית שירותי הקבוצה: ליסינג תפעולי, השכרת רכב, מכירת רכב מיד ראשונה, מוסכים ושירותי דרך וכן אולם תצוגה מרכזי של המותג אופל.מעבר הקבוצה למרכז החדש בניר צבי היה מהלך לוגיסטי מורכב ביותר. במסגרת תהליך המעבר, למעלה מ- 1,000 עובדי הקבוצה, ששכנו בעבר במשרדי החברה באזור המרכז ובעיקר בפתח תקווה, שובצו במשרדים החדשים שבקריית שלמה, כאשר כל מחלקה וכל עובד שובצו באופן אינדיבידואלי ותוך התאמה לצרכיהם. מעבר לכך, החברה השקיעה בריהוט ועיצוב המתחם כך שיענה על דרישות מחמירות ויעמוד בסטנדרטים בינלאומיים מתקדמים. במתחם החדש התקינה הקבוצה את מערכות המחשוב והמידע המתקדמות והחדשניות ביותר בארץ, בפרויקט ה- IT הגדול מסוגו בתחום הרכב בישראל, תוך שמירה על עקרון Paperless, אשר הקבוצה פועלת לאורו מזה מספר שנים. בחודש יוני הקרוב, לאחר שייערך שיפוץ כללי במתחם, תעתיק חברת הביטוח של הקבוצה, " ש. שלמה ביטוח ", את מעונה ממגדלי עזריאלי למתחם המשופץ בפתח תקווה. במסגרת זו, יעברו לפתח תקווה למעלה מ- 100 עובדי שלמה ביטוח. בכוונת החברה להרחיב משמעותית את פעילותה במהלך החודשים הקרובים, ולצורך כך, תוכל להשתמש במתחם הגדול בפתח תקווה.

לדברי אייל גור, מנכ"ל חטיבת הרכב בקבוצת שלמה Sixt, "אנו שמחים על פתיחת מרכז הרכב הגדול והמתקדם בארץ באזור ניר צבי, אשר נועד בראש ובראשונה לשמש את תושבי אזור המרכז בכלל ואת תושבי הסביבה בפרט. אנו משוכנעים כי תושבי הסביבה יפיקו ממנו תועלת רבה הן ברמה השירותית, והן ברמה התעסוקתית, שכן החברה מגייסת בימים אלה עובדים חדשים. מדובר באחד המתחמים המרשימים והגדולים בארץ, שהושקעה בו מחשבה עד לפרטים הקטנים ביותר. אנו גאים להוביל את הקדמה והחדשנות בענף הרכב בישראל, וביצענו את המהלך בראש ובראשונה לטובת לקוחותינו, שיוכלו ליהנות, כמו תמיד, מהשירותים המתקדמים והיעילים ביותר. היתרון המרכזי של המתחם טמון ביכולת ליצור תהליכי עבודה בסינרגיה של כל החברות בקבוצה. המתחם מהווה את מרכז המכירות הגדול ביותר בארץ, ומכיל אולם מכירה גדול של אופל, מגרש מכירה של שלמה Sixt וסניף השכרה". קבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב המובילה בישראל, מפעילה צי פעיל של למעלה מ- 70,000 כלי רכב. הקבוצה כוללת מגוון פעילויות בתחום הרכב, בכלל זה, חברת השכרה, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה, חברה לביטוח, רשת מוסכים ושירותי דרך וחברת הליסינג וההשכרה ברומניה.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg