מרכז המיקרו-מוביליטי החשמלי לראשונה בישראל

קבוצת קריסטלינו, היבואנית הרשמית והמובילה בתחום המיקרו-מוביליטי בישראל, מתחברת למהפכה החשמלית הגלובלית וצועדת לעבר עתיד עולם התחבורה, כאשר היא מובילה שינוי תפיסה ופתרון משלים לבעיית התחבורה הישראלית (צפיפות, יוקר המחייה, זיהום ורעש, חנייה), ומרחיבה את חטיבת התחבורה הזעירה שלה. קריסטלינו, יוצאת במהלך ראשוני בשוק התחבורה הזעירה בישראל ומרכזת מותגי מיקרו-מוביליטי מכל רחבי העולם תחת קורת גג אחת ומתמקדת בגישה החשמלית ב-100%, כשתחנוך בקיץ 2023 אולם תצוגה ייעודי לכלי תחבורה דו-גלגליים וזעירים חשמליים, המתפרש על שטח של 1,000 מ"ר ברח' המסגר 18, ת"א. אולם התצוגה תוכנן ועוצב במיוחד כדי לספק חווית קנייה ייחודית ואינטראקטיבית, שירות והצגת כלל המותגים, כאשר ההשקעה במהלך כולו מוערכת בכ-10 מיליון שקלים.

הקבוצה משווקת כיום אופניים וקורקינטים חשמליים לצד אביזרים נלווים של החברות המובילות במשק. עתה, החברה מצרפת לפורטפוליו שלה את הדור הבא של הקטנועים, האופנועים והרכבים חשמליים, כשדגמים ראשונים כבר בארץ ומוצגים למכירה לקהל הפרטי והעסקי. מגוון אפשרויות רכישה בקשת מחירים רחבה, מימון, טרייד-אין, מענה מקיף הכולל מערך טיפולים רחב היקף עם נק' וניידות שירות במוסכים ייעודיים בפרישה ארצית. חיסכון באנרגיה וכסף, שמירה על איכות הסביבה, פתרון לבעיית הפקקים, שקט במרחב העירוני ובעיקר שקט נפשי מול חברה שמתמחה בתחום ההולך ומתפתח בכל העולם – קריסטלינו הופכת, באמצעות מהלך זה, לבית של המיקרו-מוביליטי החשמלי בישראל.

קבוצת קריסטלינו יבואנית ומשווקת רשמית של מותגי מיקרו-מוביליטי, מרחיבה באופן משמעותי את חטיבת התחבורה הזעירה שלה xi mobility ומשיקה את הקטנועים החשמליים של חברת SUPERSOCO , דגמי,TCmax  CPX ו- VS1- מאיטליה, דרך סין, ועד לישראל.

S04 – הרכב החשמלי של סיילנס, פרי פיתוחם המתקדם ביותר של החברה מברצלונה, הוא ה-S04, רכב חשמלי ב- 100% המותאם לעיר, עם טכנולוגיה מתקדמת וגודל קומפקטי, איכות פלסטיקה, גימור ולוק אירופאיים וברמה הגבוהה ביותר. נתונים אלו יוצרים כולם יחדיו את מכונית ה-ננו הראשונה – רכב חשמלי בעל ארבעה גלגלים ונגיש לכולם, שצפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2023.

ב-S04 מקום לשני נוסעים, מערכת ABS, מזגן, דיבורית מובנית עם 7 רמקולים, מסך TFT, מערכת שליטה דרך ההגה ושתי סוללות נשלפות. הרכב מגיע למהירות מרבית של 90 קמ"ש וטווח של 150 ק"מ עם תג– וכל אלה הופכים אותו ללהיט האורבני הבא של ת"א.

כל האופנועים והקטנועים החשמליים של SUPERSOCO מצוידים בסוללות ליתיום נשלפות המאפשרות האצה מידית, מקושרים לאפליקציות, בעלי מערכת הנעה ללא מפתח ומערכת אבטחה נגד גניבות, כמו גם פטנט עולמי רשום לפירוק הגלגל האחורי בקלות ובמהירות.

הקטנועים האורבניים החשמליים של חברת Doohan

Tromox – האופנוע המעוצב ועתור הפרסים

LVNENG – הקטנוע החשמלי הסיני

את כלל דגמי המיקרו-מוביליטי ניתן לראות ולרכוש באולם התצוגה של קריסטלינו – ברחוב המסגר 18, ת"א או באתר https://xi-mobility.co.il/
צילום: יח"צ יצרן

https://drive.google.com/file/d/1bzA1KR98qrqmiyprtuukRbktT4sIUONr/view?usp=sharing

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg