אגד חיפה הצטיידה בעמדות טעינה של EV-Edge  לאוטובוסים חשמליים

EV- Edge, חברת עמדות הטעינה החשמלית בעלת הפריסה הגדולה והרחבה בישראל, התקינה כ-40 עמדות טעינה במסוף חוף הכרמל בחיפה עבור אוטובוסים חשמליים של חברת אגד. העמדות המהירות ישרתו את עשרות האוטובוסים החשמליים החונים במסוף באופן קבוע ויאפשרו להם הטענה מהירה של כ-5-6 שעות עד לסוללה מלאה. המעבר לתחבורה ציבורית חשמלית מאפשר הפחתה של פליטת גזי חממה לצד הפחתה של פיח המייצר לכלוך ומסוכן לבריאות. על פי יעדי משרד התחבורה, עד לשנת 2026 כ-60% מהאוטובוסים בישראל יהיו מחושמלים והשאר יחושמלו עד לשנת 2035 כאשר כל אלו יידרשו להשתמש בעמדות טעינה באופן תדיר.

ניר לנדאו, סמנכ"ל מנהל באגד: "חברת אגד ממשיכה להוביל את המעבר לאוטובוסים חשמליים בהתאם לחזון משרד התחבורה. כבר כיום מפעילה אגד 250 אוטובוסים חשמליים ועד סוף שנת 2023 היא צפויה להפעיל כ-450 אוטובוסים חשמליים. החבירה ל-EV- Edge תאפשר לנו להפעיל את מערך ההטענה כך שהאוטובוסים יהיו מוכנים ליציאה לדרך בתדירות גבוהה ומהר ככל האפשר".

שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: " EV-Edge בעלת ניסיון רב בהתקנת עמדות טעינה מהירות לצד תחזוקה והפעלה של מערכי טעינה גדולים לתקופה ממושכת. אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת אגד, שיתוף פעולה זה הינו עדות נוספת ליכולת שלנו לנהל מערכי טעינה מהירה (DC) גדולים ומורכבים אשר יקדמו את המעבר לתחבורה ציבורית חשמלית שתהיה הסטנדרט בעשור הקרוב.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg