IM5 דגם חשמלי חדש בקרוב בישראל

IM5 – הינה מכונית סאלון יוקרתית במיוחד בתצורת סדאן קופה המבטיחה להעלות את הרף בקבוצה זו. עיצובה הזורם יוצר לא רק מראה ייחודי, אלא גם מקנה אווירודינמיות ומקדם גרר נמוך (0.226). מידותיה הנדיבות 4,931 מ' לאורך, 1,960 מ', לרוחב, 1,744 מ', לגובה ו-2,950 מ' בסיס גלגלים. יוצרים תא נוסעים מרווח מאוד לכל אחד מיושבי הרכב, אך גם כזה שעוטף אותם בטכנולוגיה מתקדמת ואיכות חסרת תחרות. לדוגמה, הדשבורד כולל בתוכו מסך רוחבי ענק (26.3 אינץ') וכן מסך תפעול שני בגודל 10.5 אינץ', הנעזרים בטכנולוגיית AI. כן מצויד הדגם במערכת שמע סופר איכותית עם 20 רמקולים. דגם זה יצויד בשלב ראשון בסוללות LFP ו-NCM ויצויד בעתיד הקרוב בסוללות מצב מוצק במתח של עד 875 וולט ובכושר טעינה של עד 396 קו"ש (בעמדות טעינה מתאימות) המעניק יכולת טעינה של 200 ק"מ ב-5 דקות ומעל ל-350 ק"מ ב-10 דקות בלבד.

בשלב ראשון, דגם זה יציע מספר יחידות הנעה:

גרסת הנעה אחורית– כוללת: סוללה (LFP) בקיבולת 75 קוט"ש וטווח מוערך של למעלה מ- 490 ק"מ (WLTP), 290 כ"ס, מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.

גרסת הנעה אחורית– כוללת: סוללה (NCM) בקיבולת 100 קוט"ש וטווח מוערך של למעלה מ-700 ק"מ (WLTP), 402 כ"ס, מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות.

גרסת ביצועים דו-מנועית כוללת: הנעה לכל הגלגלים, המנועים בהספק משולב של 776 כ"ס (268 כ"ס מלפנים ו-508 כ"ס מאחור), הניזונים מסוללה (NCM) בקיבולת 100 קוט"ש, זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות.

לכל הדגמים שלדת סגסוגת אלומיניום, מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים, רב-חיבורי מאחור ואלפי שעות של כיולי התנהגות הופכים אותה לא רק למענגת בנסיעות ארוכות, אלא גם למהנה מאוד לנהיגה.

צילום: יצרן

© כל הזכויות שמורות
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

רכב שחור