'HYUNDAI WAY'  – האסטרטגיה והיעדים של יונדאי לעתיד

יונדאי חושפת אסטרטגיה חדשה 'HYUNDAI WAY' ומתווה יעדים לטווח הבינוני-ארוך בייצור ומכירות כלי רכב מתוצרתה.

מכירות- יונדאי, מסמנת מטרת מכירה של  5.55 מיליון מכוניות במכירות עולמיות שנתיות עד 2030, מדובר בעלייה של 30% לעומת שנת 2023.

רכב חשמלי- ביונדאי שואפים למכור עד 2030 כ- 2 מיליון רכבים מונעי חשמל, בכל שנה ברחבי העולם. עוד מתכננים, להציג דגמי EREV חדשים ((Extended-Range Electric Vehicle, סוג חדש של רכבים חשמליים צפוי להיות עם טווח נסיעה של יותר מ-900 ק"מ בטעינה בודדת. הרכבים מיועדים למדינות צפון אמריקה ובסין.

מגוון דגמים חשמליים- יונדאי, שואפת להציע מגוון של 21 דגמים חשמליים עד שנת 2030. מדובר ברכבים עממים עד יוקרתיים עם ביצועים גבוהים.

רכבים היברידיים- יונדאי, תציג מערכת היברידית משופרת מהדור הבא עם ביצועים משופרים ויעילות דלק. יונדאי, מתכננת להרחיב את היצע של רכבים היברידיים ל-14 דגמים. בנוסף, מותג היוקרה ג'נסיס יכנס לתחום ויציע דגמים היברידיים.

ייצור סוללות- יונדאי, תפתח סוללות NCM במחירים סבירים ותחזק את טכנולוגיית הבטיחות.

רכבים אוטונומיים- יונדאי, מתכננת למסחר את עסקי הרכבים בנהיגה אוטונומית ותספק כלי רכב אוטונומיים לחברות תוכנה גלובליות לנהיגה אוטונומית.

התוכנית המלאה:

https://www.hyundainews.com/en-us/releases/4227

צילום: יצרן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg