רנו מגאן E-Ttech נחשפה בתערוכת מינכן

רנו מגאן E-Tech החשמלית החדשה, נחשפה בתערוכת מינכן. מגאן E-Tech החדש, מוצג כרכב פנאי שהוא מונע 100% חשמלי. הדגם, מבוסס על פלטפורמה CMF-EV המיועדת לרכבים חשמליים של רנו וניסאן וקיימת בניסאן ארייה החשמלי. ברנו רואים במגאן כדגם שיוביל את הדור החשמלי מחדש זאת לאחר עשור של ייצור כלי רכב חשמליים מסדרת ZE וזואי.

עיצוב- המגאן החדש בעיצוב עדכני במבנה SUV גבוה התואם לקוו העיצוב הזורם של דגמי רנו. המידות משופרות בהתבסס על הפלטפורמה החשמלית השטוחה של רנו. עיצוב החזית ומאחור כולל יחודות תאורת לג מודרניות לרבות תאורת יום המשתלבת בפגוש. המידות משופרות, עם בסיס גלגלים במידה של 2.70 מ'. האורך עם 4,210 מ' והרוחב 1,770 מ' וגובה של 1,500 מ'. נפח תא המטען עומד על 440 ליטר.

העיצוב הפנימי, איכותי ואופייני לדגמי רנו החדשים. מסך המולטימדיה במבנה גדול ואנכי סביבת הנהג מרווחת והנדסת אנוש משופרת.

מנועים- רנו מגאן E משווקת עם שני מנועי חשמל דגם:  EV-40 עם סוללת 40 קילוואט שעה, מספק 130 כ"ס מומנט של 25.5 קג"מ עם טווח נסיעה של כ-300 ק"מ. מנוע נוסף EV-60 עם סוללה בקיבולת של 60 קילוואט שעה, מספק 218 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ וטווח נסיעה של כ-470 ק"מ.

בטיחות- במגאן החדש שלל מערכות בטיחות מתקדמות, אקטיביות ואדפטיביות, שכוללות: בלימה אוטונומית, התרעה לסטייה מנתיב ותיקון היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, בלימה אוטומטית שרכב חוצה מאחור ועוד.

אבזור- המגאן החדש ישווק בשלוש רמות גימור שכוללות לוח מכוונים דיגיטלי בגודל 12 אינץ, ומערכת מולטימדיה עם מסך 9 אינץ תומר אנדרואיד וכוללת ניווט של גוגל.

מתי בישראל ? מגאן E צפויה להגיע ארצה במחצית שנת 2022.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg