פורד ברונקו בקרוב בישראל

דלק מוטורס יבואנית פורד בישראל, חושפת פרטים חדשים לקראת ההגעה המסקרנת של אייקון השטח האמריקאי, פורד ברונקו וטעימה ראשונה משלושת הדגמים שיגיעו לארץ. מאז השקתו מעורר הברונקו, חיית השטח בהנעת ה-4X4  הקשוחה והמיתולוגית שקמה לתחיה אחרי 22 שנה, סקרנות רבה בעולם המוטורי. קצב ההזמנות רק מתעצם ומתגבר, עד שבארה"ב הוא סולד-אאוט לשנתיים הבאות ומדינות רבות כלל אינן נמצאות כרגע על המפה מבחינת פורד. למרות זאת, דווקא ישראל תהיה אחד השווקים הראשונים שאליהם יגיע הברונקו. זאת לאחר שהיבואנית דלק מוטורס הצליחה להבטיח ייצור של כמות מוגבלת עבורנו. על-מנת להתמודד עם הביקוש הגדול ביחס להקצאה, המצומצמת, תפעיל דלק מוטורס שיטת מכירה און ליין, שתעניק לכל אחד ואחת הזדמנות שווה להזמין ולרכוש את הברונקו. הזמנות יתבצעו באתר ייעודי בכתובת  : https://bronco.ford.co.il/  כאשר בתחילה יוצג באתר שעון ובו הספירה לאחור: כמה זמן נותר עד לפתיחת המכירה. כשהספירה לאחור תסתיים, בתאריך: 3/8/21  בשעה 10:00. אז יפתח  האתר להזמנה ולתשלום המקדמה.  המכירה באתר תימשך כל עוד נותרו מכוניות פנויות שלא הוזמנו. המכירה תסתיים והאתר יינעל כאשר כל היחידות הזמינות בו ימכרו. לא ניתן יהיה לפתוח הזמנות עתידיות לדגם.

מי שביצעו הזמנה ושילמו מקדמה יוזמנו לפגישת אפיון סופית עם צוות המומחים של היבואן, שבה יעברו על הרכב שנבחר ועל האבזור הנלווה שניתן יהיה להוסיף לרכב.

פורד ברונקו יגיע לארץ בשלושה דגמים שישווקו עם המנוע החזק ביותר בהיצע, כאשר כל אחד מותאם לסגנון נהיגת שטח מעט שונה. הדגמים הם :WILDTRAK :המיועד לשטח מהיר שיימכר בתצורת ארבע דלתות בלבד:BADLANDS  המיועד לשטח אקסטרימי, יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות OUTER BANKS   דגם All Rounder ידידותי ויוקרתי, הכולל פריטי עיצוב שמעניקים לו מראה יותר סטייליסטי. יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg