פולקסווגן קאדי חדש בישראל

חטיבת פולקסווגן מסחריות בצ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי הדור החמישי החדש של ה-Caddy בימים אלו בישראל. הטנדרון החדש מבית פולקסווגן מציע פלטפורמה חדשה לחלוטין המתבססת על ה- MQB של פולקסווגן עם עיצוב פנים וחוץ מעודכנים ברוח המותג, שלל טכנולוגיות חדשות כדוגמת מערכות בטיחות מתקדמות, מנועי TDI חסכוניים ומשודרגים ועוד.

עיצוב- ה-Caddy החדש מתגאה בעיצובי פנים וחוץ חדשים ומודרניים עם שורה של שינויים, כשהמטרה להעניק לו את המראה מוכר ומשפחתי של הקונצרן. בסיס הגלגלים עומד כעת על 2.97 מטר, הרוחב עומד על 1.855 מטר, והאורך 4.85 מטר. במקביל הוחלף המתלה האחורי, שהתבסס על קפיצי עלים ובולם מחליף, למתלה אחורי נפרד בעל זרוע בודדת עם קפיצים ספירליים לחווית נסיעה משופרת.

מנוע ותיבת הילוכים- בשלב הראשון פולקסווגן Caddy 5 יוצע עם מנוע TDI משודרג בנפח 2.0 ליטר. למנוע הטורבו-דיזל הספק של 122 כ"ס. המנוע מציע שיפור בפליטת המזהמים, בזכות שימוש במערכת הזרקה כפולה של אוריאה (AdBlue). המנוע ישודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים DSG הנשלטת על ידי ידית הילוכים בטכנולוגיית Shift-by-wire .

בטיחות- ה- Caddy מצויד בשלל מערכות בטיחות וטכנולוגיות מתקדמות. אבזור הבטיחות יכלול לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות לנהג כגון ניטור כלי רכב והולכי רגל מלפנים כולל בלימת חירום אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה בפקק. בנוסף יוצע ב- Caddy החדש 7 כריות  אוויר עם אפשרויות ניתוק כרית האוויר לנוסע, מערכת Start&Stop, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי ומצלמת מקורית לנסיעה לאחור.

אבזור- הCaddy- החדש מציע תא נוסעים מודרני ומתקדם המוכר מדגמי המכוניות בפרטיות של הקונצרן. שהוא  כולל, בין היתר,  מערכת שמע Composition הכוללת 6 רמקולים, מסך מגע 8.25", דיבורית BT מובנית, 4 שקעי USB type C, 2 שקעי 12V והגה מצופה עור עם שליטה על מערכת השמע. את האופן בו הCaddy- החדש נותן מענה לצרכי עבודה, ובמקביל לצרכי המשפחה, ניתן לראות במגוון האפשרויות הקיים בכל הנוגע למושבי הרכב. הCaddy- מוצע בתצורת חמישה או שבעה מושבים, בהתאם לצרכי הלקוח. מושבי הנהג והנוסע קדמי ארגונומיים ומתכווננים גם לגובה עם שולחנות מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. שורת המושבים השנייה כוללת 3 מושבים עם אפשרות לכיוונון משענת גב. במקביל קיימת האפשרות לשורה שלישית עם 2 מושבים נוספים. שתי השורות, השנייה והשלישית מאפשרים כיוונון, קיפול ואפילו הסרה, לפי הצורך לקבלת אחסון מרבי בתא המטען. בנוסף לכך הרכב מציע מערכת מיזוג בעלת פתחי איוורור למושבים האחוריים בקונסולה המרכזית.

מחיר: הCaddy- תוצע בתחילה בגרסת הקומבי מקסי ברמת הגימור לייף. היא תתאים לצרכים פרטיים, צרכי עבודה, רכב המונגש לבעלי זכאות ניידות בביטוח לאומי ועוד.

המחיר יעמוד על 197,900 ₪

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg