סקודה פאביה החדשה בישראל

חטיבת Skoda, מבית צ'מפיון מוטורס, מותג הרכב האירופי המוביל והנמכר בישראל, משיקה בישראל את הדור הרביעי של הפאביה, מכונית הסופר מיני האיכותית של סקודה.

עיצוב- חיצונית, הפאביה מאפיינת את הדגם תוך יישור קו עם שפת העיצוב העכשווית של המותג, עם חזית שכוללת את הגריל המעודכן, גריל תחתון עם פנסי ערפל בצורות מחודדות, יחידות תאורה שמתחברות לכנפי הרכב, פס שקוע על מכסה המנוע, כיתוב SKODA על דלת המטען ויחידות תאורה מצדדיו. בשילוב הפרופורציות החדשות  מתקבל מראה דינמי שאותו חותמים חישוקי סגסוגת 16" .

החלל הפנימי מדגיש את השימושיות של הפאביה, שהופכת למרווחת בקטגוריה, ארוכה ב-11 ס"מ לעומת הדור היוצא, רחבה ב-5 ס"מ עד ל-178 ס"מ רוחב, ובסיס גלגלים רחב ב-9 ס"מ למידה של 2,550 מ', בתוספת תא מטען של 359 ליטר לא כולל מושבים אחוריים מקופלים.

מנועים ותיבת הילוכים- הפאביה מצוידת בשני סוגי מנועים ותיבת הילוכים אוטומטית אחידה:

מנוע 1.0 ליטר TSI  בעל הספק של 110 כ"ס המושגים ב-5,500 סל"ד ומומנט שיא של 20.39 קג"מ המושגים ב-2,000-3,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת 7 הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 205 קמ"ש, עם תאוצה של 9.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

מנוע 1.5 ליטר TSI מציע הספק של 150 כ"ס המושגים ב-5,000-6,000 סל"ד ומומנט שיא של 25.49 קג"מ המושגים ב-1,500-3,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת 7 הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 225 קמ"ש עם תאוצה של 8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

בטיחות- מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט מגוון מערכות נרחב: Front assist  לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל זיהוי של הולכי רגל, מערכת Lane Assist  לתיקוני היגוי למניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה אחוריים, Maneuver Assist  לזיהוי מכשולים מאחורי הרכב ולבלימה בעת זיהוי סכנה להתנגשות, ו-9 כריות אוויר .

לרמת הגימור Style מתווספים פנסי LED קדמיים, מצלמה אחורית, מערכת לזיהוי מכשולים באחורי ובחזית הרכב הבולמת בעת חירום בעת שימוש בחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

אבזור- מערכת המולטימדיה החדישה Bolero כוללת מסך מגע צבעוני 8", מערכת סאונד בת 6 רמקולים, 2 שקעי USB מלפנים ו-2 מאחור, האבזור כולל מערכת Kessy Go להנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מחשב דרך וצג נתונים, כוונון גובה למושבים הקדמיים, כאשר העיצוב פנימי כולל הגה דו חישורי עם כפתורי למולטימדיה, תאורת אווירה וחלונות אחוריים כהים Sunset.

רמת הגימור Style כוללת בנוסף, תוספות של Virtual Cockpit לוח מחוונים דיגיטלי וצבעוני 10.25", מערכת Kessy  משודרגת כולל פתיחה, נעילה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים עם כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון וכן הגה דו חישורי בציפוי עור. רמת הגימור Monte Carlo תאפשר גם הגה ספורט קטום תלת חישורי בציפוי עור, דיפון דשבורד קדמי, מושבי ספורט מעוצבים מבד שחור דמוי קרבון ומראות צד עם כוונון וקיפול חשמלי, מפשיר אדים והכהיה אוטומטית בצד הנהג.

רמת הגימור העליונה, המונטה קרלו, תגיע לישראל לראשונה כחלק מהפאביה, ותציע אבזור נרחב, תוספות עיצוביות ושיפורים נוספים באספקטים שונים של הדגם.

מחירים: הפאביה לגרסת המנוע 1.0 יעמוד על 114,990 ₪ לרמת הגימור Ambition . על 122,990 ₪ לרמת הגימור Style ואילו לגרסת מנוע 1.5 המחיר יעמוד על 128,990 ₪.

עבור רמת גימור Style ו-134,990 ₪ עבור רמת הגימור  Monte Carlo.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg