סלופארק תספק מידע בנושא עמדות טעינה ציבוריות

חברת סלופארק, תספק שרותי מידע בכל הקשור לעמדות טעינה ציבוריות ברחבי ישראל. לאחר שזכתה במכרז של משרד האנרגיה להצגת מידע על מיקום וזמינות של עמדות הטעינה הציבוריות הפעלות בישראל. שרותי סלופארק ייתן מידע למיקום עמדות הטעינה של כלל החברות, האם הם פנויות ומה התעריף לטעינה. התקשורת לסלופארק תהיה באמצעות אתר אינטרנט המותאם לטלפון. כיום המיידע ניתן מטעם ספקי התשתיות כל אחד באתר שלו. בנוסף קיימות כמה אפליקציות למידע חלקי. משרד האנרגיה ראה לנכון להסדיר את המידע הנחוץ לצרכני הרכב החשמלי, עם תנופה בפריסת התשתיות ברחבי ישראל.

מנכ"ל משרד האנרגיה, אודי אדירי: "הקמת המערכת הינה עוד צעד משמעותי בקידום תחבורה חשמלית נקייה בישראל. היא תאפשר לציבור הנוסע ברכב חשמלי לתכנן את מסלול הנסיעה בתבונה, תוך צפייה בזמן אמת בזמינות עמדות הטעינה של כלל החברות הפועלות בישראל. מהלך זה משלים את פריסת רשת עמדות הטעינה בתמיכת משרד האנרגיה המתבצעת בימים אלו, במטרה לעודד את המעבר לרכב חשמלי ולהפחית את זיהום האוויר מתחבורה".

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "סלופארק רואה בשיתוף הפעולה ובזכייה במכרז של משרד האנרגיה יעד אסטרטגי בשוק הרכבים החשמליים והתחבורה הירוקה. כחלק מהרחבת מערך השירותים לנהג, סלופארק רואה עצמה כשחקן מוביל בשוק עמדות הטעינה ברמת פלטפורמת המידע והתשלום העתידי שיתאפשר לנהגים".

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg