סיכום שנה בשגריר

גידול בהתנעות בחודשי הסגר ומספר הגרירות ללא שינוי

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ובעלת רשת המוסכים לתיקון רכבים לאחר תאונה מעניקה שירותי דרך וגרירה לכ- 1.4 מיליון מנויים ומתקנת אלפי רכבים אחרי תאונה בשנה מדווחת כי למרות 2 סגרים של כחודשים וסגר שלישי שהתחיל עוד בשנת 2020 וימשיך לשנת 2021, לא השתנתה מגמת צריכת שירותי הדרך והגרירות אשר החברה העניקה ללקוחות והיקפי הפעילות נשמרו דומים לשנת 2019.

התנעות רכבים: בחודשי הסגרים מספר שירותי התנעות הרכבים בבית הלקוח היה גבוה בכ- 100% יותר לעומת תקופות "רגילות" (ו- 20% שנתי) כתוצאה מחוסר תזוזת הרכבים בעקבות הגבלות התנועה הרבות. בתקופה זו נרתמה חברת שגריר לסיוע במשבר והעניקה לכל בעל רכב את שירותי התנעת הרכב ללא תשלום בין אם היו מנויי החברה ובין אם לא ואף אפשרה ללקוחות לקבל שירות של החלפת מצבר כאשר רוב המוסכים והחנויות היו סגורים.

גרירות: למרות ירידה בכמות תאונות הדרכים נשמר היקף הגרירות שביצעה החברה ללקוחותיה ביחס ל- 2019. נתון זה מוסבר בשגריר, כתוצאה מחוסר טיפול ברכבים כאשר מתגלה בעיה מכאנית שולית ולבסוף בגלל דחיה מגיעים למצב בו יש צורך לגרור את הרכב.  סיבה נוספת  לעליה במספר הגרירות, הינה שינויי מזג האוויר הקיצוניים שחוותה המדינה ואירועי הגשם הקיצוניים אשר מתרבים משנה לשנה וגרמו להצפות רבות של רכבים והשבתתם. תופעה זו משפיעה רבות על תחום נוסף בשגריר שהינו שירות הרכב החלופי בו ניתן לראות עליה משמעותית של 50% בשימוש בשירות אחרי אירועי גשם שכאלה, שיטפונות הצפות ושקיעות רכבים.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg