סייברוואן תאמץ את אור ירוק

חברת סייברוואן הודיעה הבוקר לבורסה על שילובה של עמותת אור ירוק כגוף המרכזי במסגרת פעילות האחריות החברתית של סייברוואן. אימוצה של אור ירוק במסגרת הפעילות של אחריות חברתית של סייברוואן, משמעותה תרומה ישירה למאבק בקטל בדרכים באמצעות גוף ותיק, מקצועי ומוכר בתחום. במסגרת זו יסייע שיתוף הפעולה למכלול הפעילות של אור ירוק בתחום החינוך וההסברה לשיפור הבטיחות בדרכים ולהעלאת המודעות לנושא חשוב זה. שיתוף הפעולה יכלול מספר מרכיבים שמטרתם העלאת המודעות הציבורית למניעת היסח דעת בנהיגה וקידום נהיגה בטוחה. כולל פעילויות הסברה בקרב אוכלוסיות בסיכון כילדים, נוער וקשישים אשר שיעורי היפגעותם בתאונות דרכים גבוה באופן משמעותי מחלקם באוכלוסייה. באופן זה תוכל סייברוואן לקדם את מעורבותה בקהילה ולהרחיב את השפעתה על שיפור הבטיחות בדרכים והצלת חיים.

מערכת SaverOne נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה. שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.

אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן: "אנו גאים לשתף פעולה עם אור ירוק שהיא העמותה הפרטית המובילה בישראל הפועלת להצלת חיים וצמצום הקטל בכבישים. במסגרת מאמציה, אור ירוק מעודדת התקנת פתרונות טכנולוגיים מצילי חיים ברכבים. חברת סייברוואן ועמותת אור ירוק ישתפו פעולה במאבק בתאונות הדרכים מתוך הבנה כי מניעת היסח דעת בנהיגה מהווה כלי אפקטיבי להפחתת מספר הנפגעים בתאונות דרכים.״

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני מברך על ההחלטה של סייברוואן לתמוך בפעילות של  עמותת אור ירוק להצית חיים. רתימת חברות עסקיות לתרומה לחברה האזרחית היא צורך השעה והחיבור של סייברוואן לאור ירוק, שני גופים שנאבקים בקטל בכבישים, הוא נכון וטבעי ויסייע לבטיחות בדרכים. ביחד נחזק ונטמיע את ערכי הבטיחות בקרב האוכלוסיות אשר בסיכון גבוה להיפגע בתאונות דרכים, מתוך הבנה כי תאונות דרכים הן לא גורל משמים אלא מאבק שניתן להצליח בו רק כאשר משלבים ידיים".

סייברוואן, חתמה לאחרונה על הסכם לאספקת והתקנת 51 מערכות לחברת פרונרי ישראל, חברה בבעלות משותפת של נסטלה העולמית וחברת R&R, אשר לפני כחצי שנה הייתה בין החברות הראשונות שהתחילו פיילוט עם סייברוואן, במסגרתו הותקנו 15 מערכות ברכבי החברה. מדובר בהסכם השני של סייברוואן, שהחלה לפני מספר חודשים בהתקנה מסחרית בקבוצת הלוגיסטיקה מילניום בה היא מתקינה 250 מערכות. כיום לחברה יש פיילוטים פעילים בין היתר בצה"ל, חברת החשמל, תנובה, פלסאון, הנסון ומועצה אזורית בני שמעון, בנוסף נכנסה החברה לראשונה לתחום התחבורה הציבורית כאשר חתמה על הסכם פיילוט עם חברת קווים והרחיבה את פעילותה בשוק הליסינג בעקבות חתימה על הסכם שיתוף פעולה חדש עם חברת Hertz, זאת לאחר שלפני כחמישה חודשים חתמה על הסכם דומה עם חברת אלדן. כמו כן, חתמו החברה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת מאיר ליסינג להפצת מערכות החברה במשאיות שמאיר ליסינג מחכירה ללקוחותיה.

צילום: איציק בירן

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg