מערכות סייבר-וואן ל-300 משאיות בחברת החשמל

חברת החשמל החליטה, לאחר פיילוט מוצלח, לצייד 300 משאיות החברה במערכת Save rOne למניעת הסח דעת סלולרי בנהיגה. חברת הטכנולוגיה סייבר-וואן, אשר פיתחה מערכת ייחודית המספקת פתרון לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי, הודיעה לבורסה, כי חתמה על הסכם להתקנת 300 מערכות Saver One עם חברת החשמל. ההסכם נחתם בהמשך לפיילוט מוצלח שהתבצע במהלך כחצי שנה בחברת החשמל. הסכם מסחרי זה מצטרף להסכמים מסחריים קודמים של הזמנות של 250 מערכות ע"י חברת פלקס ישראל, 250 מערכות ע"י קבוצת מילניום ו-51 מערכות ע"י פרונרי ישראל.

מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.

צילום: איציק בירן

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg