מנכ"ל חדש למשרד האנרגיה, ליאור שילת

הממשלה היום את מינויו של ליאור שילת (43) למנכ"ל משרד האנרגיה. שילת נשוי ואב לשניים. הוא שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל מכון ירושלים ועבד בעברו במגוון תפקידים במגזר הציבורי, הפרטי והשלישי. לשילת תואר שני באנרגיה ומדיניות ציבורית גלובלית של בתי הספר sciences PO ו-IFP בפריז. שילת יחליף בתפקידו את אודי אדירי שמילא את התפקיד במשך כארבע שנים.

שרת האנרגיה, קארין אלהרר, ציינה כי ליאור הוא האדם הנכון לשמש כמנכ"ל בתקופה בה נדרשות חשיבה יצירתית, נחישות והתמדה על מנת לקדם את המעבר לאנרגיות ירוקות ולהבטיח משק אנרגיה אמין ודל פליטות למדינת ישראל. אני סמוכה ובטוחה כי ליאור שילת, הנכנס היום לתפקיד המנכ"ל, יביא אל התפקיד את הרצינות והיצירתיות הנדרשות על מנת להגשים את המעבר למשק אנרגיה אמין וירוק. אמרה אלהרר.

השרה, הודתה לאודי אדירי על שירות ציבורי ארוך שנים למען אזרחי מדינת ישראל, שהסתכמו בכהונה ארוכה כמנכ"ל משרד האנרגיה. תפקיד אותו מילא במסירות והשקעה שהפכו את משק האנרגיה של ישראל לאי של יציבות ומודל לחיקוי למדינות האזור. אני בטוחה כי המקצועיות וחדוות העשייה בהן הוביל את המשרד במשך כארבע שנים ימשיכו להניב רווח למדינת ישראל גם בתפקידיו הבאים.

מנכ"ל משרד האנרגיה הנכנס, ליאור שילת: "אני מודה לשרה קארין אלהרר על ההזדמנות לקחת חלק במימוש המשימות החשובות של משרד האנרגיה ובראשן המאמץ הלאומי שמוביל המשרד בתחום האנרגיות המתחדשות. תודה ואיחולי הצלחה גם לאודי אדירי עם סיומו של פרק מפואר ומעורר הערכה בשירות הציבורי בכלל ובמשרד האנרגיה בפרט."

צילום: משרד האנרגיה- דוברות

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg