מיצובישי אקליפס קרוס חדש בישראל

כלמוביל, יבואנית מיצובישי משיקה את האקליפס קרוס החדש, שהינו גדול, מרווח ובטיחותי יותר וישווק מעתה עם תוספת של 2 רמות גימור חדשות;

  • Panoramic עם תוספת של חלון גג פנורמי.
  • Instyle 4X4 שכוללת: מערכת 4X4 S-AWC לשליטה בתנאי שטח שונים. גם ב-4 רמות הגימור הקיימות, משולבים מספר שדרוגים הכוללים בין השאר, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC), זיהוי רכבים בשטח מת ופנסי FULL LED ברמת הגימור Executive. לרמת הגימור Premium התווספו ריפודי עור אפור ותצוגה עלית צבעונית HUD.

העיצוב– ה-Eclipse Cross  מגיע לישראל עם מראה חדש ייחודי ויוקרתי,  המייצר נראות של  SUV ספורטיבי אלגנטי. הקצה הקדמי מאמץ גרסה מתקדמת של קונספט העיצוב הדינמי והייחודי של מיצובישי הכולל מגן פגוש קדמי חדש ופריסה רעננה של מערכת התאורה שמשלימים את החזית למראה נועז ודינמי.  הצללית המהודרת ממשיכה לאחור עם פתח וחלון אחורי שעוצבו מחדש, מעניקים עיצוב SUV מתוחכם ושובה עין. הפנסים האחוריים בעיצוב תלת ממד נמשכים כלפי מעלה פנימה ומשפרים את המראה בנוכחות יציבה ורחבה. דלת תא המטען החדשה מציגה עיצוב משושה ומפוסל.

מידות: האקליפס קרוס החדש מציע לנוסעים מרחב פנימי מרווח ויוקרתי ארוך מקודמו ב-14 ס"מ ומרווח הגחון גדל ב-2 ס"מ. אורכו הינו 4,545 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו 1,685 מ"מ (ו- 1690 מ"מ בדגם ה- 4X4) ובסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. ל- Eclipse מרווח גחון של 204 מ"מ ו- 215 מ"מ בדגם ה- 4X4 ותנוחת ישיבה גבוהה המעניקה ראות, נוחות ושליטה מצוינת לנהג.

מנוע ותיבת הילוכים – ל-Cross  Eclipse מנוע 1.5 ליטר המצויד במגדש טורבו מתקדם מבוקר אלקטרונית. מנוע ייחודי זה עושה שימוש במערכת הזרקה רב נקודתית במקביל למערכת הזרקה ישירה בלחץ גבוה. כל אלה מאפשרים השגת יעילות מרבית לצד ביצועים מקסימאליים תוך צמצום תצרוכת הדלק ופליטת מזהמים.

תיבת הילוכים CVT חדשה יעילה ומתקדמת בעלת 8 יחסי העברה קבועים מראש הכוללת מצב ספורט המספקת  ביצועים גבוהים לצד תצרוכת דלק נמוכה. נתוני ההספק עומדים על 152 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ המושג כבר ב- 2000 סל"ד. ומהירות מקסימלית של 190 קמ"ש.

בטיחות- האקליפס קרוס, החדש מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט הכוללים 7 כריות אוויר, TPMS מערכת לניטור לחץ אויר בצמיגים, ESS איתות בלימת חירום (הבהוב פנסים אחוריים) ובנוסף:

FCM – מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל. במידה והמערכת מזהה סיכון להתנגשות היא מזהירה בקול את הנהג, ומסייעת בהקטנת התנגשות או, בהתאם למצב, מונעת התנגשות על ידי בלימה אוטומטית של הרכב עד למהירות של 80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב נוסע ו-65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל.

LDW – מערכת התרעה על סטייה מנתיב. מערכת זו מתריעה לנהג כאשר היא חשה כי המכונית עומדת לסטות אל מחוץ לנתיב הנסיעה שלה.

AHB – שליטה אוטומטית באורות גבוהים. מערכת זו עוקבת אחרי הפנסים הקדמיים ופנסי הערפל של כלי הרכב המגיעים ממול, כמו גם תאורת הרחוב ורמות האור הסביבתי, ועוברת באופן אוטומטי בין תאורה גבוהה ונמוכה בהתאם.

דגם ה- Executive מוסיף: מערכת FCM משודרגת, מערכת בלימה אוטונומית המשתמשת ב- 3 אמצעי זיהוי (מצלמה, רדאר ורדאר לייזר) הכוללת זיהוי כלי רכב והולכי רגל ובולמת את הרכב גם בנסיעה בין עירונית ועד למהירות של 180 קמ"ש בזיהוי כלי רכב נוסע.

ACC – מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בעלת מנגנון זחילה בפקקים המאפשרת עצירה מלאה של הרכב ללא ניתוק המערכת ותחילת נסיעה עצמאית. המערכת פועלת בהרמוניה עם בלם היד החשמלי בנוסף הדגם כולל מערכת RCTA, התראה על תנועה חוצה מאחור ו-BSW שהינו זיהוי רכבים בשטח מת

האקליפס קרוס, זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP ו-97% בהגנה על נוסעים מבוגרים.

אבזור-  לאקליפס קרוס  אבזור עשיר כבר בדגם ה- Intense הכולל מערכת Connected Car המשלבת גישה ל- Apple CarPlay ו- Android Auto על גבי מסך צף חדשני בגודל 9 אינץ' עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, דיבורית Bluetooth עם תפעול מגלגל ההגה, מצלמה אחורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה. בנוסף רמת הגימור כוללת חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), , מסילות גגון, מגבים בעלי מהירות משתנה עם מנגנון השהיה כולל מתזים, הגה וידית הילוכים בציפוי עור. עוד באבזור ה- Cross  Eclipse בקרת שיוט ומגביל מהירות הנשלטים מגלגל ההגה, תאורת יום DRL מסוג LED, מראות צד חשמליות משולבות איתות ומחוממות, פנס בלימה מסוג LED במרכז השמשה האחורית, פנסי ערפל קדמיים LED, פנס ערפל אחורי, חיישן תאורה אוטומטי, נעילה מרכזית, אימובילייזר מקורי, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, שקעי 12V בקונסולה המרכזית ובחלקה האחורי של משענת היד, משענת יד מרכזית הכוללת תא אחסון, בקרת אקלים, חיישן גשם אוטומטי, 4 רמקולים ו-2 שקעי USB.

דגם ה- Executive כולל גם בלם יד חשמלי בעל פונקציית Auto Hold, מראות צד מתקפלות עם איתות מובנה, בקרת אקלים דו אזורית,  פנסי FULL LED,  KOS – מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, מנופים להעברת הילוכים מההגה, 6 רמקולים, זיהוי רכב בשטח מת BSW, RCTA התראה על תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) ונגנון זחילה בפקקים, תוספת של צבע ריפוד פנימי חדש – אפור במקביל לצבע השחור.

דגם ה- Panoramic מוסיף על כל אלה גם חלון גג פנורמי כפול הנפתח בחלקו הקדמי עם סוככים פנימיים חשמליים.

דגם ה- Instyle מוסיף גם מושבים דמויי עור, חימום מושבים קדמיים וכוונון חשמלי למושב הנהג.

דגם ה- Instyle 4X4 כולל  בנוסף גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת 4X4 (S-AWC) הכוללת מתג בורר למצבי נהיגה שונים.

דגם ה- Premium מוסיף גם דיפוני דלתות דמוי עור שחור, מושבי עור יוקרתי בצע שחור או אפור, כוונון חשמלי וחימום לשני המושבים הקדמיים, תצוגה עילית צבעונית – Head Up Display אשר תקרין את מהירות הנסיעה, התראות של מערכות הבטיחות ונתוני נסיעה שונים.

רמות גימור ומחירים ₪:

Intense 154,900
Executive 159,900
Panoramic 170,900
Instyle 171,900
Premium 180,900
Instyle 4X4 185,900

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg