מיצובישי אאוטלנדר החדש בדרך לישראל

לאחר שנחשף לאחרונה על ידי מיצובישי מוטורס,  האאוטלנדר דור רביעי החדש, שהוא גדול וחזק יותר עם טכנולוגיות חדשניות ורמות גימור באיכות פרימיום. כלמוביל יבואנית מיצובישי לישראל מדווחת על פתיחת הזמנות מוקדמת לאאוטלנדר החדש.

הדור הרביעי בסדרה, אשר שיווקו החל בשנת 2002 כ- SUV הראשון של מיצובישי ובמשך שלושה דורות זכה להצלחה רבה עם מכירות של למעלה מ-2.6 מיליון יחידות בעולם וכ-53 אלף בישראל, האאוטלנדר החדש מציג קו עיצובי חדש, איכות פרמיום, ביצועי שטח קשוחים וטכנולוגיה חדשנית. האאוטלנדר החדש יהיה מרווח יותר וגדול מקודמו מבחוץ ומבפנים, חזק יותר, טכנולוגי ובטיחותי יותר כולל מערכות חדשות כגון בלימה אוטונומית לאחור ו- 11 כריות אוויר כסטנדרט. 3 אזורי בקרת אקלים כולל צג בקרה במושב האחורי, עמדת טעינה אלחוטית לסלולרי ומסך HUD צבעוני 10.8" הם רק חלק מרשימת האבזור הארוכה של האאוטלנדר החדש שיושק. האאוטלנדר החדש שנבנה על בסיס פלטפורמה חדשה לחלוטין מציג חזית דינאמית נועזת עם פרופורציות מרכב ספורטיביות. תא הנוסעים, כפי שבא לידי ביטוי גם בנראות החיצונית של הרכב, משדר קידמה טכנולוגית והנדסת אנוש מוקפדת, מדויקת וחדשנית. בין השאר מציינים בחברה את מערכות ההינע, את העיצוב החדשני ופורץ הדרך, את מערכות הסיוע והבטיחות המתקדמות ואת המפרט העשיר.

 

מנוע- לאאוטלנדר החדש,  מנוע בנפח 2.5 ליטר מתקדם המספק 181 כ"ס, מערכת הנעה כפולה חדשה נשלטת אלקטרונית S-AWC (Super-All Wheel Control) ובורר מצבי נהיגה התורמים לנהיגה בטוחה בכביש ובשטח.

 

ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בישראל:  "יש צמא בשוק לדגם הפופולארי בישראל והנמכר ביותר בקטגוריית SUV 7 מקומות. פתיחת המכירה המוקדמת החלה לאחר שהחברה קיבלה בחודשים האחרונים פניות רבות של לקוחות פרטיים, אשר מעוניינים להזמין את האאוטלנדר החדש. על מנת להקל על המכירה ללקוחות ולהיערך מראש, הוחלט לפתוח את המכירה המוקדמת ולאפשר למי שיחפוץ להזמין ולשריין מראש את האאוטלנדר החדש".

קישור להזמנה:

https://campaigns.mitsubishi-israel.co.il/Outlander_New/

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg