מינויים חדשים בקבוצת שלמה

אילון הרוש ימונה למנכ"ל חטיבת השירות של הקבוצה ויובל שני ימונה למנכ"ל שלמה Innovation. כחלק מצמיחתה של קבוצת שלמה חלו בחודשים האחרונים שינויים ארגוניים בחטיבות הקבוצה במהלכם הוקמו שלמה Innovation וחטיבת השירות של קבוצת שלמה.

אילון הרוש, החל את דרכו המקצועית בקבוצת שלמה לפני 23 שנים בחטיבת הליסינג של הקבוצה. במרוצת השנים, שימש בשורת תפקידים ניהוליים החל ממנהל ציי רכבים, ניהול מוקד שירות הליסינג של קבוצת שלמה ועד לתפקידו האחרון כסמנכ"ל שרות, תפעול ורכש של כלל חטיבות הקבוצה בעשר השנים האחרונות. חטיבת השירות החדשה בהובלתו של אילון, תיצור שפה אחת של שירות ברמה הגבוהה ביותר ותאפשר לייעל ולשפר תהליכים בקבוצה כולה.  צילום- עזרא לוי

יובל שני, בעל ניסיון של כ-11 שנים בקבוצת שלמה וניסיון כולל של מעל 20 שנה בהנדסת תוכנה וניהול. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת שלמה. בעברו שימש יובל כסמנכ"ל טכנולוגיות והשקעות הייטק במשך כחמש שנים בקבוצת IDB בעולמות התעופה ותיירות, ביצע הקמת מערכי מחשוב לתעופה סדירה בינ"ל ועסק במיזוג עולמות הסיטונאות, קמעונאות ותעופה יחד לקבוצה אחת. שלמה Innovation תאגד תחתיה את פעילות הטכנולוגיה, דיגיטל, השקעות הייטק ופיתוח עסקי של הקבוצה.

איל גור, מנכ"ל שלמה החזקות: "קבוצת שלמה ממשיכה לצמוח ולהתפתח בכל עת באמצעות המוצרים המתקדמים ביותר לצד שירות מצוין ובלתי מתפשר. אנו שמחים לצרף לשדרת הניהול של קבוצת שלמה מנהלים מוכשרים אשר גדלו בקבוצה ואני בטוח שאלו יובילו את חטיבות הקבוצה בצורה המקצועית ביותר להישגים מרשימים".

אילון הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות של הקבוצה: "אני שמח על הזכות שניתנה לי להקים את חטיבת השירות של קבוצת שלמה ולהמשיך להוביל את הקבוצה לרף השירותי הגבוה ביותר. יחד עם צוות ויחידות השירות של הקבוצה, אני בטוח שנוכל להמשיך להתפתח בעולמות השירות ולספק את המענה הטוב והאיכותי ביותר לכלל לקוחותינו".

יובל שני, מנכ"ל שלמה Innovation: "אני שמח על האמון שניתן בי על ידי הנהלת הקבוצה להקים את החטיבה הטכנולוגית של קבוצת שלמה שעתידה להוביל הליכי פיתוח וטכנולוגיה חדשניים. אני בטוח ששלמה Innovation תהווה חלק משמעותי בפעילות הקבוצה ותסייע בשילוב הקבוצה בעולמות הטכנולוגיה וההייטק".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg