מובילאיי, Transdev וקבוצת Lohr ישתפו פעולה בפיתוח ופריסה של מערך שאטלים אוטונומיים

חברת מובילאיי וחברת ATS (Autonomous Transport System מערכות תחבורה אוטונומיות), מקבוצת Transdev, מהמובילות בעולם בתחום ההפעלה וההטמעה של פתרונות ניידות ו- וLohr group, יצרנית פתרונות ניידות, הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח ולפריסה של שאטלים אוטונומיים. במסגרת שיתוף הפעולה, יטמיעו החברות את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית של מובילאיי ברכבי ההיסעים (שאטלים) החשמליים i-Cristal, אשר מיוצרים על ידי Lohr Group. החברות מתכננות להשתלב בשירותי הניידות האוטונומיים שיתבססו על ציי שאטלים ללא נהג. תחילת הפעילות באירופה ובהמשך מקומות נוספים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה בין החברות יהפוך את פתרונות התחבורה הציבורית ליעילים ונוחים יותר באמצעות הטמעת טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית של מובילאיי במערך שירותי הניידות הקיימים של Transdev. בהשתלבות הניידות האוטונומית במערך התחבורה הציבורית, ניתן יהיה לספק שירותים בכל זמן ובכל מקום שבו הם נדרשים, ובו בזמן לייעל את צי הרכבים, להפחית את עלויות הנסיעה ולשפר את חוויית הלקוח. במהלך השנה הקרובה יפעלו השותפות להטמיע את הטכנולוגיה, לבחון ולפרוס את השאטלים האוטונומיים תוך שימוש בטכנולוגיית הנסיעה ללא נהג של מובילאיי, טכנולוגיות מערכות התחבורה האוטונומיות של Transdev ATS המומחיות התעשייתית של Lohr Group. בשלב הראשוני יערכו מובילאיי, Transdev ATS ו Lohr Group נסיעות מבחן בשטח בישראל ובצרפת על מנת להתכונן לשלב הייצור לא יאוחר מ-2022. החברות צופות כי כבר ב-2023 ניתן יהיה לפרוס באופן מסחרי את שירותי הניידות האוטונומית, אשר יתבססו על צי שאטלים מדגם i-Cristal שינועו באופן אוטונומי וישתלבו ברשתות התחבורה הציבורית.

מובילאיי היא מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות ראייה ממוחשבת, לימוד מכונה, ניתוח נתונים, לוקליזציה ומיפוי בתחום מערכות עזר לנהג ומערכות נסיעה ללא-נהג. הטכנולוגיה של מובילאיי מגבירה את רמת הבטיחות של הנמצאים בדרכים, מפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים, מצילה חיים וחותרת לחולל מהפכה בחוויית הנהיגה באמצעות קידום נהיגה אוטונומית. שבבי ה- EyeQ® והאלגוריתמים הייחודיים של מובילאיי מפענחים באופן מדויק את שדה הראיה כדי לצפות סכנות התנגשות בכלי רכב, בהולכי רגל, ברוכבי אופניים, בבעלי חיים, במפגעים בדרך ומכשולים אחרים. מוצרי מובילאיי אף מזהים סימונים בדרך כגון נתיבים, שולי דרכים, מחסומים וכדומה; מזהים ומפענחים תמרורים, שלטים ורמזורים; יוצרים מפת דרכים (RoadBook™) של דרכי גישה מקומיות וסימני דרך ויזואליים באמצעות טכנולוגיית ה- REM™; והם מספקים שירותי מיפוי לצורך נסיעה ללא-נהג.

 Transvdev ATS מתמחה באינטגרציה של מערכות תחבורה אוטונומיות, לרבות תפעול ובקרה של רכבים אוטונומיים ותשתיות נלוות. החברה מספקת טכנולוגיות ומעניקה שירותים למפעילים מקומיים ולעיריות בכל הנוגע לשירותי ניידות אוטונומית הפועלים באופן יומיומי ובהיקף נרחב. Transvdev ATS היא חלק מקבוצת Transvdev– Transdev Group.

הודות לפעילותה בתחומי האינטגרציה והתפעול של אופרציות ניידוּת ברמה הגלובאלית, חברת הניידות Transvdev מעניקה לאנשים את החופש להתנייד מתי ובאיזה אופן שירצו. אנו גאים להעניק שירות לכאחד עשר מיליון נוסעים בכל יום, וזאת הודות לשירותי ניידות יעילים, ידידותיים ונוחים לשימוש המקשרים בין אנשים ובין קהילות. גישתנו מתבססת על שיתופי פעולה ארוכי טווח עם עסקים ועם רשויות ציבוריות וכן על מאמץ תמידי וחסר פשרות להשגת שירותי הניידות הבטוחים והחדישים ביותר. אנו צוות של אנשים שמבקשים לסייע לאנשים, וניידות היא המומחיות שלנו. Transvdev ATS נמצאת בבעלות משותפת של Caisse des Dépôts Group (66%) ו- Rethmann Group (34%). ב-2019 העסיקה החברה 85,000 עובדים ב-18 ארצות והכנסותיה עמדו על 7.4 מיליארד יורו.

Lohr Group הינה יצרנית פתרונות ניידות המתכננת, בונה ומוכרת כלים להובלת נוסעים ומטענים. כיום לחברה נוכחות בינלאומית שבאה לידי ביטוי ב-6 מפעלים ב-3 יבשות שונות, מעסיקה כ-2000 עובדים ומחלקת מחקר ופיתוח אחת. כמו כן, היא מפתחת עסקים בתחום הרכבות ומובילה פרויקטים המקדמים ניידות בת קיימא.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg