לראשונה בישראל נווט לתחנת הדלק 

WAZE, הפלטפורמה המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, וחברת האנרגיה סונול, יאפשרו תדלוק ותשלום מהיר בתחנות סונול דרך אפליקציית Waze, וכן צבירת נקודות והטבות באפליקציית סונול

מה עושים? נהגים המשתמשים באפליקציית  Waze בישראל אשר ינווטו וייכנסו לתחנות סונול, יקבלו עם הכניסה לתחנה הודעה באפליקציה המפנה אותם לתשלום מהיר מהנייד באפליקציית סונול. בלחיצת כפתור יוכלו הנהגים לקשר בין אפליקציית Waze לפלטפורמה הדיגיטלית של סונול ולבצע תשלום באמצעות המכשיר הנייד בבטחה ובנוחות. בנוסף, ייהנו מצבירת נקודות והטבות באפליקציית סונול.

לאחר התקנת  אפליקציית סונול, הנהגים יקבלו 10 נקודות goods וקפה חינם למימוש בחנויות הנוחות Sogood של סונול. לאחר התשלום, אפליקציית Waze תעלה בחזרה באופן אוטומטי להמשך ניווט בטוח, כל זאת במינימום זמן וללא צורך במגע עם מסופי התדלוק על גבי המשאבות.  הנהגים שישלמו באפליקציית סונול ייהנה מצבירת נקודות goods כאשר 1 ליטר דלק = נקודה אחת ולאחר צבירה של 100 נקודות, ניתן יהיה לבחור הטבה ולממש בחנויות הנוחות של סונול. אפשרות תשלומי הדלק של Waze פועלת כבר בארה"ב ובברזיל. למידע נוסף, או להורדת אפליקציית וויז, ניתן ללחוץ על הקישור כאן.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg