לקסוס LS מתחדשת בגרסה היברידית

לקסוס LS מכונית הסלון היוקרתית למותג, ברמה הגבוהה ביותר של נוחות, ביצועים, נהיגה חלקה ושקטה, תשומת לב לפרטים ואמינות חסרת פשרות. בדגם זה קבעה לקסוס סטנדרטים חדשים של שירות לקוחות ושביעות רצון והקפידה לשמור עליהם. היום חושפת לקסוס ישראל את ה-LS החדשה והמעודכנת, זאת במקביל למועד תחילת השיווק שלה באירופה.

עיצוב- לקסוס שינתה את סגנון העיצוב החיצוני של ה-LS והתמקדה בפרטים המדגישים חוזק בעיצוב. הפגוש הקדמי עוצב מחדש והגריל הקדמי המוכר קיבל גימור מטאלי כהה במשטחים הפנימיים שלו. יחידות הפנסים שונו ליחידת תאורה משולשת דקיקה הכוללת תאורה אדפטיבית ואור גבוה אוטומטי- AHB ופנסי היום מסודרים במוטיב L. כל דגמי ה LS מגיעים עם חישוקי סגסוגת 20 אינץ' בגימור מבריק ומלוטש. עיצוב הפנים חדיש ויוקרתי.

מנוע- ה-LS 500h מגיעה עם המערכת ההיברידית המתקדמת Multi-stage Hybrid הייחודית של לקסוס המשלבת בין מנוע בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטרים לצד מנוע החשמלי בהספק כולל של 359 כוחות סוס והנעה אחורית. הנהיגה החלקה באופן יוצא דופן והעברת הכוח המעודנת של ה-LS 500h שופרו אף יותר באמצעות שינויים טכניים במערכת ההיברידית המחזקים את תרומתה של סוללת הליתיום-יון במתח גבוה.

ביישום שינויים אלה, לקסוס התמקדה בשיפור הנהיגה במכונית על ידי הגדלת התמיכה שהסוללה מעניקה למנוע החשמלי והרחבת טווח פעולתה. הושם דגש על האיכות שחווים בעת נהיגה "רגילה" המהווה כ-90% מהזמן בכביש, כאשר הנהג מפעיל לחץ מתון בלבד על דוושת הגז ומיוצרים כוחות G נמוכים. ב-LS החדשה, ההאצה חלקה ולינארית יותר והמכונית נשארת יציבה ומעדנת את כוחות ה-G. כאשר הסוללה ההיברידית ממלאת תפקיד מרכזי יותר, מנוע הבעירה הפנימית יכול לפעול בסל"ד נמוך יותר, והנהיגה הופכת לחוויה מעודנת ושקטה אף יותר.

נוחות נהיגה טובה ככל האפשר הייתה מאז ומתמיד קריטריון המעיד על איכות ה-LS ודגמיה האחרונים. בדגם החדש, לקסוס בחנה ושיפרה את ביצועי הצמיגים, מערכת מתלי האוויר האדפטיבית המשתנה (AVS), מוטות נגד גלגול (anti-roll) המרכב ואף את מבנה המושבים. צמיגי הראן פלאט המיוחדים רוככו, כך שהצמיג גמיש יותר ומעניק ריכוך גבוה יותר לנהיגה נוחה ובטוחה יותר, וזאת מבלי להתפשר על עמידותם בפני תקר. מערכת המתלים האדפטיבית (AVS) צוידה בסולנואיד לינארי חדש ונתיב זרימה מורחב בתוך שסתום הבקרה. שינוי זה מגדיל את טווח הפעולה של המתלים ומאפשר להם התמודדות טובה יותר עם הכביש, לנוחות נסיעה טובה עוד יותר.

אבזור- ה-LS החדשה מאובזרת במערכת מולטימדיה מהדור החדש של לקסוס, עם פונקציונליות משופרת להפעלה פשוטה ואינטואיטיבית. המערכת נשלטת על ידי מסך מגע 12.3 אינץ' חדש הנמצא בחלקו העליון של לוח המכשירים, שהינו קרוב יותר ומופנה לעבר הנהג באופן שמונע הפרעה לקו הראייה.

הפונקציות כוללות כעת אינטגרציה פשוטה עם הסמארטפון באמצעותApple CarPlay  ו-Android Auto, מה שמעניק גישה לאפליקציות ניווט פופולריות, בידור והודעות טקסט באמצעות מסך המגע של המכונית.

פונקציות מסך המגע כוללות גם מתג שיחה חדש המעניק גישה מיידית לבקרי משתמש שמרבים להשתמש בהם, כגון כוונון המושב ומחממי גלגל ההגה.

רמות גימור ומחירים

כספינת הדגל של לקסוס ה LS 500h תגיע לישראל ברמת גימור גבוהה ויוקרתית במיוחד, הכוללת: מתלי אוויר אדפטיביים היודעים להתאים את גובה הרכב ליציאה נוחה וגב ישר, מושבים מעור nappa semi aniline מאווררים ומחוממים מלפנים ומאחור, גימור תקרה מעור זמש יוקרתי, פונקציית מסאז' שיאצו גם למושבים הקדמיים וגם למושבים האחוריים, מושבים אחוריים בכוונון חשמלי כולל זיכרונות, יחידות תאורה  Triple LED ואור גבוה אוטומטי AHB, מערכת מולטימדיה "12.3 בעלת מסך מגע ולוח מכוונים דיגיטלי "8. הדגם כולל את מערכות הבטיחות מהדור החדש LSS 2.5 בהן: בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על תנועה חוצה מלפנים, התראה על שטחים מתים, מערכת התראה על סטייה ושמירת נתיב, קריאת תמרורים, מצלמה פנורמית לראיה 360 בעת חניה כולל סיוע לבלימה בעת זיהוי הולכי רגל, חיישני חניה היקפיים כולל בלימה אוטונומית בעת תמרוני חניה ולראשונה בעולם גם בעת זיהוי הולכי רגל, 12 כריות אוויר, התראה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה.

עוד במפרט: גלגל הגה בחיפוי עץ ומערכת שמע איכותית ברמה גבוהה ביותר מבית MARK LEVINSON עם 23 רמקולים בהספק כולל של 2,400watt.

מחירים:

רמת הגימור Takumi החל מ- 799,900 ₪

רמת הגימור Takumi High Wood החל מ- 819,900 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg