כלמוביל משיקה חבילת שירות חדשה ובלעדית

חטיבת רכבי העבודה של כלמוביל בתחום ההובלה וההיסעים משיקה חבילת שירות ואחזקה חדשה ללקוחותיה- 4Colmobil Pro.

4Colmobil Pro מעניקה ללקוחות אפשרות להבטיח מראש את מחיר העסקה אותה הם מבצעים מעבר למחיר כלי הרכב אותו רכשו ובכך "לבטח" עצמם  מהוצאות במהלך השנים כשזקוקים לטיפולים, אחזקה, החלפת מצבר, גרירות ועוד.

חבילת 4Colmobil Pro (כאשר מחירה משתנה בין דגם לדגם וידוע מראש), כוללת בין היתר החלפת מצבר במהלך כל 4 שנות האחריות (כלי רכב מסחריים ומשאיות זקוקים למצבר מיוחד המותאם לעומס מוגבר), החלפת בלמים בהתאם להמלצות היצרן (מערכת הבלמים במשאיות פועלת בעצימות גבוהה וכתוצאה מכך נגרם לה בלאי), החלפת שמנים בהתאם להוראות היצרן על מנת למנוע עליה בצריכת דלק, הפחתת הזיהום ומניעת תקלות, החלפת נורות, מגבים ונוזל שמשות בהתאם לצורך. בנוסף, החבילה החדשה אשר מעניקה שקט תפעולי ל- 4 שנים (או לפי מרחק נסועה) כוללת שירותי גרירה וחילוץ מהירים למרכזי השירות במקרה של תאונה או תקלה על מנת לחסוך זמן השבתה, הכנה לטסט שנתי של כל המכלולים הנבדקים במהלך הרישוי השנתי על מנת שהרכב יעבור את המבחן בצורה מהירה וחלקה וחבילת טיפולים קבועים במוסכים מורשים שנועדו לשמור על תחזוקת הרכב ברמה הגבוהה ביותר. חבילת השירות המורחבת תוצע בשני אירועי מכירות שנתיים שיערכו בקרוב; אירוע מכירות שנתי Back to school ב- 7-8.6 במתחם רוקח בתל אביב לרכבי היסעים הכוללים כ- 20 סוגים שונם של כלי רכב, ספרינטרים, ויטו, וי-קלאס ואוטובוסים ואירוע מכירות שנתי לחטיבת ההובלה ב- 22-23.6 בראש העין, הכוללים כ- 15 סוגים שונים של משאיות וכלי רכב מסחריים.

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל מסר כי "זהו פתרון ייחודי התואם את צרכי הענף  שעד כה לא היה מקובל וממשיך את מעטפת שירותי ה- PRO שהשקנו לפני כשנה. בעלי החברות שלהן ציי רכבי הובלה או היסעים יוכלו לתכנן מראש את היקף ההוצאה הכוללת שלהם לגבי צי הרכב הנ"ל ובכלל זה עלויות האחזקה (המשתנות בד"כ) בנוסף לעלות הרכב.

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg