יגואר לנד רובר, יפחיתו את פליטות מזהמים ויגואר תהפוך למותג חשמלי

חברת יגואר לנד רובר התחייבה להפחית את פליטת גזי החממה בכל פעילותה ב-46 אחוזים עד שנת 2030. בנוסף, החברה תפחית את פליטת כלי הרכב הממוצעת ברשתות הערך שלה ב-54 אחוזים, כולל הפחתה של 60 אחוז לאורך שלב השימוש של הרכבים של החברה.

אסטרטגיית הקיימות של יגואר לנד רובר- קיימות היא לב ליבה של אסטרטגיית ה-Reimagine העולמית של יגואר לנד רובר. החברה שואפת להשיג פליטת פחמן אפס נטו על פני שרשרת האספקה, המוצרים והפעילות שלה עד שנת 2039. מהלך מרכזי באסטרטגיה זו הוא החשמול של המותגים לנד רובר ויגואר כאחד, וכל לוחיות השמות יהיו זמינים בצורה חשמלית טהורה עד סוף העשור. בנוסף, תהליכי הייצור והתפעול, שרשרת האספקה ​​ ומעגליות בתהליכים ממלאים תפקיד מרכזי בשאיפה לאפס פחמן נטו. יעדים שאפתניים, מבוססי מדע, מבססים את המסלול להשגת היעדים, ומגדירים את המחויבות בעשור הראשון לשנת 2030, ואחריה שאיפה בעשור השני לאפס פליטות נטו על פני שרשרת האספקה, המוצר והתפעול עד 2039.

יגואר, תהפוך למותג חשמלי עד 2025, והלנד רובר החשמלי הראשון יושק ב-2024. אחריו יגיעו שישה דגמים חשמליים טהורים עד 2026. חברת יגואר לנד רובר הכריזה לאחרונה על שותפות עם חברת  Pramac , מובילה עולמית בתחום האנרגיה, לפיתוח יחידת אחסון אנרגיה ניידת ללא פליטות המונעת על ידי סוללות יגואר I-PACE מהדור השני. זוהי השותפות הראשונה בתוכניות יגואר לנד רובר ליצור מודלים עסקיים חדשים של כלכלה מעגלית עבור מצברי הרכב שלה.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg