טלרון רכשה את פעילות המצברים של חברת פטרוטק

חברת טלרון מקבוצת לובינסקי, המייצגת בישראל את החברות המובילות בעולם, בהם ענקית המצברים  CLARIOS(VARTA), יצרנית המצברים הגדולה בעולם, ו-Exxon Mobil, יצרנית השמנים הגדולה בעולם, מודיעה על שני מהלכים חשובים שביצעה בעולם המצברים לרכב בישראל אשר ימשיכו לבסס את מעמדה של טלרון כשחקן מוביל בשוק המצברים בישראל עם פוטנציאל צמיחה עתידי משמעותי, בוודאי שבתקופה מורכבת זו. המהלך הראשון, נוגע לרכישת פעילות המצברים של פטרוטק, ובכך תחל טלרון לשווק את מותגי המצברים FIAMM (מותג המצברים האיטלקי מהמובילים באירופה) ו-PALTIN (מבית YGIT הטורקית). בנוסף לכך, טלרון החלה לשווק בישראל את הסדרה המלאה של מצברי OPTIMA. מצברי OPTIMA הייחודיים שווקו עד כה במשורה, בגרסאות מצומצמות ובאופן ישיר לגופים כמו כוחות הביטחון וכעת, מרחיבה טלרון את השיווק לכל גרסאות המצברים והשיווק יעשה בעזרת 'אוטו-דיפו' לטובת נגישות מקסימלית ללקוחות והבטחת מחיר תחרותי ביותר. המצברים המיוצרים על ידי ענקית המצברים CLARIOS (נתח שוק של 37 אחוז בעולם) בנויים בצורה ייחודית של פלטת רשת עופרת מגולגלת במספר תאי ג'ל לעומת מספר פלטות במצברים קונבנציונליים ובכך מתאפשר יתרון של הגדלה משמעותית בשטח הפנים של המתכת בתוך המצבר. יתרון טכני זה מקנה למצברי OPTIMA יכולת אגירת אנרגיה גדולה בהרבה משל מצבר קונבנציונלי, פריקה עמוקה ארוכת טווח, אורך חיים ארוך בהרבה, עמידות גבוהה במיוחד לזעזועים וטמפרטורות קיצוניות לחום ולקור, יכולת טעינה מהירה מאוד ועוד.

תכונות חריגות אלה הופכות את מצברי OPTIMA למתאימים במיוחד עבור משתמשי רכב בתנאי קיצון – ג'יפאים המפעילים מערכות תאורה חזקות ושלל צרכני חשמל כבדים כמו כננת ועוד, רכבי ביטחון וחירום, כלי רכב המפעילים מערכות שמע עצומות, כלי שייט, קרוואנים, רכבי ספורט ומירוץ ואף רכבי אספנות ושאר כלי רכב אשר עומדים במשך זמן תקופות ארוכות ללא נסיעה וללא הטענת המצבר. מצברי OPTIMA משווקים כעת גם בהספק של 55 אמפר וגם בהספק של 75 אמפר עוצמתי.

מצברי OPTIMA משווקים בשלוש רמות:

RED POWER – המצבה הפופולארי מהשלושה לו כוח התנעה (CCA) גבוה במיוחד, מיועד בעיקר עבור כלי רכב הזקוקים למצבר מסיבי בעל אורך חיים ארוך משמעותית, עם יכולת שמירת טעינה מהירה ללא פריקת מתח לאורך זמן ממושך מאוד.

YELLOW POWER – מצבר זה מיועד לכלי רכב הזקוקים לשימוש בחשמל גם כשהמנוע אינו מונע או כלי רכב העושים שימוש בכמות גדולה של חשמל כשהרכב מונע (כננות, מערכות תאורה חזקות, מערכות שמע חזקות). למצבר זה כוח התנעה (CCA) חזק, לצד יכולת פריקה עמוקה.

BLUE POWER – מצבר זה מאחד למעשה את תכונות שני המצברים שלעיל ומציע את הטוב מכל העולמות עם כוח התנעה גבוה במיוחד, פריקה עמוקה, טעינה מהירה והוא מאופיין באורך חיים ארוך במיוחד, אינו זקוק לתחזוקה שוטפת והוא עמיד במיוחד בפני זעזועים ולכן מתאים מאוד לכלי שייט ולכלי רכב עונתיים בהם לא עושים שימוש תקופה ארוכה.

המחירים החל מ-1,500 ₪, המצברים ימכרו על ידי רשת אוטו-דיפו בפריסה ארצית.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg