טויוטה C-HR בגרסה ספורטיבית  GR SPORT מושקת בישראל

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, החלה שיווק של הגרסה הספורטיבית של הקרוסאובר המעוצב טויוטה C-HR בהשראת ה- Gazoo Racing. ה- C-HR של טויוטה ממשיך לבלוט בין דגמי היצרן ובסגמנט ה-C-SUV וכעת זוכה לזריקת תעוזה נוספת הודות לשילוב המרגש של סטייל חיצוני, מרחב פנים ספורטיבי ומאפייני פרימיום בגרסת ה- GR SPORT.  בצד הדינמי, גרסת ה- GR SPORT של ה- C-HR זוכה לשיפור חווית הנהיגה ברכב עם כיול מיוחד להיגוי ולמתלים, וחישוקי סגסוגת "19 ייחודיים העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6 המצוינים, המבטיחים אחיזת כביש גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי.

מנוע- גרסת ה-GR SPORT מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר עם 90 קילווט/122 כ"ס עם סוללת ליתיום-יון קלה וחזקה יותר המשיגה נתון תצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר – הטוב בקטגוריה, וסטנדרט פליטות של 111 גרם CO2 לק"מ בלבד (תקןWLTP ).

עיצוב- בצד העיצובי הרכב מגיע עם תאורה ראשית בתצורת פרוג'קטור LED  בעלי כוונון גבוה, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport. הדגם מגיע בצבע לבן דינאמי עם גג שחור.

בטיחות- פלטפורמת ה- TNGA של טויוטה מספקת שליטה מעולה ומרכז כובד נמוך יותר לנהיגה עם ביצועי בטיחות מעולים הנדרשים לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות אקטיבית ופסיבית. חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות, לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, מעבר אוטומטי לאור גבוה ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

אבזור- חוויית הנהיגה בגרסת הספורט של ה-GR הופכת מהנה ואיכותית יותר הודות למערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה מסוג  2  TOYOTA TOUCH, המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, ומספקת מידע אונליין משירותים ואפליקציות שונות. המערכת מאובזרת במסך מגע צבעוני "8 להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות הרכב, ממשק Android  Auto / Apple Car-Play  לשיקוף אפליקציות נבחרות ממכשיר הטלפון האישי על גבי צג המולטימדיה ברכב;  מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth עם חיבור לטלפון לשליטה באמצעות מסך המגע, חיבור USB, הצגת נתוני הרכב כמו למשל צריכת דלק מיידית וממוצעת, טווח נסיעה משוער ביחס לכמות הדלק, מהירות נסיעה ועוד.

השינויים באבזור לעומת גרסת ה-CHIC:

C-HIC GR SPORT
פנסים קדמיים LED עם כוונון גובה פרוג'קטור
פנסי ערפל קדמיים LED
חישוקי סגסוגת קלה "19
חישוקי סגסוגת קלה ״18
מושבים קדמיים מתכווננים ל-4 כיוונים נהג חשמלי ונוסע ידני
מושב נהג מתכוונן לגובה נהג חשמלי ונוסע ידני
כוונון חשמלי למשענת גב תחתון במושב הנהג
חימום מושבים קדמיים
ריפודי בד מהודרים
מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport
קישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport

מחיר ש"ח : C-HR GR SPORT – 164,900

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg