טויוטה היילנדר פנאי שטח היברידי 7 נוסעים הושק בישראל

הדור הרביעי של ההיילנדר, רכב הפנאי-שטח של טויוטה, 4X4, הושק בישראל, מביא את הבשורה ההיברידית שהיא החזון של טויוטה לעולם נקי יותר, עם הצגת רכב במבנה SUV, המיועד ל -7 נוסעים, בהנעה היברידית גדול ומרווח, המבוסס על פלטפורמת GA-K. לצד תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ביותר, בטויוטה שמו דגש על שלושה אלמנטים מרכזיים:

מרחב- ההיילנדר ההיברידי, שאורכו 4,950 מ"מ, משלב בין סגנון דינמי מתוחכם של SUV עירוני יוקרתי לבין חוזק, כוח ועמידות של רכב 4X4 רב תכליתי. בסיס גלגלים ארוך של 2,850 מ"מ ותא המטען הארוך בקטגוריה. על מנת לאפשר הנוחות וורסטיליות מקסימלית השורה השנייה של המושבים זזה קדימה / אחורה על מסילות, המושבים ניתנים לקיפול מלא לקבלת משטח הטענה ישר לחלוטין ומגוון אפשרויות, יחד עם תא מטען מודולרי בנפחים הנעים בין 305 ליטר (VDA, עד גובה הגג) כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר (VDA, עד גובה הגג) כאשר המושבים מקופלים.

מנוע והנעה- הדור הרביעי של מהערכת ההיברידית של טויוטה, בנפח 2.5 ליטר מספק לא פחות מ- 248 כ"ס בשילוב מערכת הנעה אחורית AWD-i. מערכת חלוקת כוח מתקדמת ממוחשבת המציעה אפשרויות חלוקת כח שבין 100% לסרן הקדמי ועד 80% לסרן האחורי, ובכך מבטיחה שההיילנדר ייהנה מביצועי כביש מעולים, בכל תנאי דרך ומהירויות הנסיעה.

להיילנדר צריכת דלק צריכת דלק משולבת של 15.2 ק"מ לליטר עבור דגם האימוושן ו- 14.1 ק"מ לליטר עבור דגם האקסקלוסיב, עם פליטת  2CO הטובה בקטגוריה – כ-  160 גרם לק"מ לרכב ששוקל למעלה מ- 2 טון. נתון זה בולט גם לעומת המתחרים שרובם נמצאים בעולמות של 250 גרם לק"מ.

בטיחות- בהתאם לקו של טויוטה, הרכב מצויד בחבילת מערכות הבטיחות האוטומטית המקורית של טויוטה Toyota Safety Sense 2.5 הכוללת מערכת קדם התנגשות (PCS) Pre-Collision System הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי דו גלגלי במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך Dynamic Adaptive Cruise Control (DRCC), מערכת שמירת מרכז נתיב Assist (LTA) Lane Tracing, מערכת אורות גבוהים אוטומטיים (Automatic High Beam (AHB וזיהוי תמרורי תנועה Road Sign Assist (RSA). רמת האקסלוסיב זוכה לציון הבטיחות המירבי של 8 נקודות ורמת אימוושן זוכה לציון גבוה של 7 נקודות.

גרסאות ומחירים

  • Highlander Hybrid E-MOTION 4X4  ש"ח -289,900
  • Highlander Hybrid E-XCLUSIVE 4X4  ש"ח -304,900

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg